Evore pozimi ni treba spraviti v garažo in čakati na lepo vreme. Foto: Lotus
Evore pozimi ni treba spraviti v garažo in čakati na lepo vreme. Foto: Lotus

Štirikratni svetovni prvak ima na Finskem svojo šolo vožnje v kateri omogoča nabiranje izkušenj ljubiteljskim in profesionalnim voznikom, poseben program pa je namenjen voznikom superšportnikov. Marsikateri voznik avtomobilov, ki bi glede na zmogljivosti prej sodila na dirkališča, kot na ceste, se namreč preventivno odpove zimski vožnji. Pri Lotusu pa želijo dokazati, da je lahko vožnja z evoro zabavna in varna tudi po snegu ali celo ledu. Na Finskem bodo vozniki lahko uživali v skrajnostih, vozili bodo namreč evore z nameščenimi ježevkami, gume z vstavljenimi čepki, ki so v večini evropskih držav za vsakdanjo zimsko uporabo prepovedane, večji del prog pa bo speljan po zaledenelem jezeru.

Lotusov program »Ice Attack« bo potekal od 12. do 27. februarja letos. Kljub temu, da bodo morali udeleženci za dan zimskih voznih užitkov plačati približno 2000 evrov, se ne bojijo pomanjkanja zanimanja.

Nenazadnje zato, ker obljubljajo, da bodo poleg varne zabave na posebej pripravljenih zimskih progah, inštruktorji pod vodstvom Juhe Kankkunena voznike izdatno podučili o tem kako obvladati zmogljiva vozila v skrajnih razmerah, kar jim lahko pride prav pri vsakdanjih voznih užitkih z njihovim avtomobilom.

Evora ima namreč vgrajen 3,5-litrski motor V6 z največjo močjo 206 kilovatov (280 KM) in navorom 276 Nm, kar 1.382 kilogramov težkemu avtomobilu zagotavlja pospeške od 0 do 100 km/h v 5,1 sekunde in doseganje hitrosti do 261 km/h. Superšportnik pa ohranja tudi sloves ekskluzivnosti, saj jih letno iz proizvodnje v britanskem mestu Hethel pripelje le 2.000, za lasten primerek pa morajo kupci odšteti manj kot 60 tisoč evrov.