Na Švedskem pričakujejo, da bo do leta 2020 delež električnih vozil predstavljal 5 do 10 odstotkov voznega parka. Foto: Volvo
Na Švedskem pričakujejo, da bo do leta 2020 delež električnih vozil predstavljal 5 do 10 odstotkov voznega parka. Foto: Volvo

Prvi mož Volva, Stefan Jacoby, je namreč že ob odprtju avtomobilskega salona v Parizu izjavil, da prihodnost znamke stoji na električnih avtomobilih in da si prizadevajo za oblikovanje vozil z minimalnim vplivom na okolje, ki bodo hkrati tudi najvarnejši avtomobili na svetu.
Glede na vgrajeno varnostno in pogonsko tehnologijo C30 DRIVe Electric že predstavlja korak v napovedano smer, saj so njegovi klasični sorodniki z vgrajenimi varnostnimi sistemi, kot je na primer samodejno ustavljanje v mestni gneči, na prodaj že nekaj časa. Električni pogon pa tudi že preizkušajo s testno floto 250 vozil na evropskih cestah, v Združenih državah Amerike in na Kitajskem.

Za leto 2012 pa pri Volvu napovedujejo še plug-in hibrid, ki bo imel zelo majhno količino izpustov ogljikovega dioksida, tj. pod 50 g/km.

Vozniki električnega novinca C30 DRIVe Electric pa se bodo lahko seveda prevažali okoli brez škodljivih izpustov. Kot zagotavljajo njegovi konstruktorji, bodo imela serijska vozila enake lastnosti kot sorodniki s klasičnim pogonom. To pomeni predvsem enako raven varnosti, udobja in prostora.

Električni motor bo vozilu omogočal doseganje hitrosti do 130 kilometrov na uro, pospešek od 0 do 100 km/h v 10,5 sekunde, eno polnjenje litij-ionske baterije pa bo zadostovalo za 150 kilometrov vožnje. Polnjenje bo seveda mogoče iz navadnega električnega omrežja, povsem prazno baterijo pa bo mogoče napolniti v osmih urah.