Nissan murano z dodelano notranjostjo cilja tudi na kupce, navajene razkošja v potniški kabini. Foto: Nissan
Nissan murano z dodelano notranjostjo cilja tudi na kupce, navajene razkošja v potniški kabini. Foto: Nissan
Nissan Murano
Urbani športni terenec bo s številnimi rešitvami v prtljažnem prostoru privlačen tudi za predstavnice nežnejšega spola. Foto: Nissan

Murana so prvič predstavili pred petimi leti, leta 2005 pa je doživel še evropsko premiero.

Na prvi pogled bi dejali, da japonski urbani terenec ni doživel temeljite prenove, a - kot radi pravijo - videz vara. Pri nissanu so najbrž hitro ugotovili, da bi murano lahko bil bolj priljubljen tudi pri poslovnežih, zato je njegova notranjost postala precej bolj razkošna. Materiali so precej bolj kakovostni, na armaturni plošči najdemo nove merilnike, prenovljeni so tudi sedeži, oblečeni v pravo usnje, ki ga je v notranjosti dosti več kot pri prejšnjem modelu.

Novosti očem skrite
Pri murano sta popolnoma tudi platforma (ki si jo murano deli z "ameriško" altimo) in štirikolesni pogon. Za tega skrbi posodobljen motor, ki je po prostornini isti, tj. 3,5-litrski šestvaljni CVT, ki pa so mu inženirji povečali moč za dobrih 20 konjev (odslej ima 188 kW oziroma 256 KM pri 6.000 vrtljajih/minuto). Ob tem je treba omeniti, da se je za poldrugi liter znižala poraba (8,1 l/100 km). To so dosegli med drugim tudi z izboljšanim brezstopenjskim menjalnikom ter z boljšo aerodinamiko vozila.

Novi murano je v primerjavi s predhodnikom v dolžino zrasel za šest centimetrov (4,83 m). Za nekoliko bolj zaobljen videz pa so oblikovalci poskrbeli s spremembo nagiba vrat in steklenih površin.

J. S.