V Rusiji so do konca meseca julija prodali 963.000 novih osebnih in lahkih gospodarskih vozil domačih in tujih znamk, kar je približno polovica skupne prodaje v vseh državah članicah Evropske unije. V primerjavi z enakim lanskim obdobjem je prodaja na ruskem trgu narasla za približno 9 odstotnih točk, to pa zbuja pri prodajalcih utemeljen optimizem, da se bodo prodajne številke vrnile na raven iz leta 2008. Čeprav so leta 2009 na ruskem trgu prodali 1.465.917 vozil, je bilo število v primerjavi z letom 2008, ko so prodali 2.897.459 vozil, tako rekoč prepolovljeno.
Zmožnosti ruskega trga za prodajo vozil se seveda zavedajo vsi veliki izdelovalci in zato so v Moskvi navzoči z obsežno ponudbo vozil, prilagojenih ruskemu trgu, z večino mednarodnih premier novih modelov pa bodo počakali do salona v Parizu v prvih dneh oktobra.
Ponudba modelov drugačna kot v EU-ju
Čeprav v Moskvi ni veliko pravih mednarodnih premier novih modelov, ki so zanimivi za kupce v Evropski uniji, pa se obiskovalci salona v Moskvi, ki bo odprt še do 5. septembra, nikakor ne dolgočasijo. Ogledajo si lahko pestro ponudbo modelov, iskanih na ruskem trgu, med katerimi prevladujejo triprostorske limuzine, prav tako ne manjka vozil s štirikolesnim pogonom in seveda nekaterih avtomobilističnih biserov najvišjega cenovnega razreda za petične ruske kupce brez finančnih težav.
Največji tržni delež ima domači izdelovalec
Najbolj iskani in cenovno dosegljivi avtomobili na ruskem trgu so modeli znamke Lada, do julija so jih prodali 272.599, v prvi peterici najbolj iskanih znamk pa je na drugem mestu z 61.996 prodanimi vozili Chevrolet, na tretjem mestu s 56.231 vozili Kia, na četrtem s 50.801 vozilom Renault in na petem s 45.750 vozili Hyundai.
Besedilo: M. Kr.
Fotografije: EPA
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje