Trend sicer ni popolnoma nov, saj njegovi začetki segajo v leta krize, že lani pa je tudi avtomobilski salon v Frankfurtu, ki se s pariškim izmenjuje na dve leti, ostal brez udeležbe Peugeota, Nissana, Fiata, Volva, Jeepa, Mitsubishija, Infinitija in še marsikatere avtomobilske znamke, Audi pa se ni odločil za lastni paviljon, ampak je svoje avtomobile razstavljal skupaj z drugimi koncernskimi znamkami. Celo na avtomobilskem salonu v Ženevi, ki nekako velja za vrh avtomobilske sejemske ponudbe, je manjkal Opel. S podobnimi težavami se seveda ubadajo tudi organizatorji avtomobilskega salona v Parizu. Poleg Volkswagna (druge koncernske znamke so prisotne) kot največjega udarca za organizatorje so ga izpustili še skoraj celotni koncern FCA (z izjemo Ferrarija), Aston Martin, Bentley, Ford, Lamborghini, Mazda, Mini, Mitsubishi, Opel, Nissan in Volvo.
Od roadsterjev do elektrike
Ljubitelji avtomobilizma se kljub temu lahko veselijo številnih novosti, ki jih bodo na salon pripeljale preostale znamke. Oglejmo si le ponudbo novosti med serijskimi avtomobili.
Audi na salonu nastopa s štirimi serijskimi novostmi, med katerimi je najbolj zanimiv seveda prvi električni model znamke, audi e-tron. Poleg njega nastopata še novi generaciji malega mestnega avtomobila audija A1 in športnega terenca audija Q3. Tam bo tudi audi Q2 v najmočnejši različici SQ2. Novosti prihajajo tudi z drugega dela Bavarske. BMW je namreč v Pariz prišel z novo generacijo enega svojih najpomembnejših modelov, BMW-ja serije 3, in roadsterja BMW-ja Z4, povsem nov pa je razkošni BMW serije 8. Bavarci so prenovili tudi športnega terenca BMW-ja X5, ki smo si ga doslej lahko ogledali le na fotografijah, baterijo z večjo kapaciteto pa so namenili tudi električnemu BMW-ju i3.
Presenečenje iz Ferrarija
Citroën v Parizu predstavlja evropsko različico novinca C5 aircross, ki smo ga sicer lahko videli že na Kitajskem, premiumska znamka skupine PSA DS Automobiles pa je za predstavitev na salonu pripravila naslednika njenega najmanjšega modela DS3, ki je kot DS3 crossback postal križanec, v bistvu pa gre za slogovno povišani citroen C3. Skupino PSA zastopa tudi Peugeot, ki v Parizu predstavlja hibridizirane različice peugeotov 3008 in 508, ki bodo na ceste zapeljale prihodnjo jesen, prav tako pa tudi njegovo kombijevsko različico, torej peugeot 508 SW. Kot rečeno, četrtega člana skupine PSA Opla v Parizu ni.
Ferrari predstavlja ferrari monza SP1 in SP2, s katerima uvaja novo linijo icona, iz katere bodo prihajali zelo ekskluzivni modeli, s katerimi bodo obujali legende iz preteklosti. Omenjena modela sta sodobni interpretaciji barchett, ki so v petdesetih letih blestele v Monzi.
Prihaja novi mercedes razreda B
Honda v Parizu predstavlja hibridizirano različico novega križanca CR-V, Hyundai pa športno različico modela i30 fastback, ki so mu v imenu seveda dodali črko N ter tehniko in zmogljivosti hyundaija i30 N. Med korejskimi znamkami se je za najmočnejšo udeležbo odločila Kia, ki je poleg najmočnejše različice novega ceeda, ceeda GT, v Pariz pripeljala tudi novi proceed, ki pa ni več trivratna kombilimuzina, ampak so ga povzdignili v premiumsko opremljen avtomobil s karoserijo tipa "shooting brake". Evropejcem bodo pokazali tudi električno različico nira.
Daimler se je odločil, da v Parizu predstavi novo generacijo razreda B, izstopa tudi električni športni terenec mercedes-benz EQC, zanimanje pa vzbujajo tudi evropska izvedba limuzinske različice razreda A, športni mercedes-AMG A35 in nova generacija športnega terenca GLE.
Porsche je blago osvežitev privoščil macanu, Renault pa kadjarju.
Auris se poslavlja, tu je corolla
Seat je v Parizu pripravil svetovno premiero svoje najnovejše pridobitve, velikega športnega terenca z imenom tarraco, ki si tehniko deli s škodo kodiaqom in volkswagnom tiguanom, Škoda pa je pripravila športno različico kodiaqa, ki je kot kodiaq vRS postal prvi športni terenec s privlačno kratico ob imenu in hkrati škoda z najmočnejšim dizelskim motorjem doslej.
Suzuki je po dveh desetletjih popolnoma prenovil svojega majhnega, a klenega terenca jimnyja, ki ga je seveda pripeljal pokazat v Pariz, poleg njega pa predstavlja tudi prenovljeno vitaro, Toyota pa predstavlja evropsko različico toyote camry, novega športnega terenca RAV4 in novo generacijo aurisa, ki pa ni več auris, ampak se v vseh različicah spet imenuje corolla.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje