V Avtomobilnosti menimo, da enajsta generacija tega modela že po prvem vtisu nadaljuje njegovo poslanstvo. Še naprej gre za univerzalen, globalen model, ki želi biti praktičen, obenem pa ponuditi lahkotno vožnjo.
Novinec še naprej sledi zastavljeni oblikovni zasnovi, a je od svojih neposrednih predhodnikov nekoliko bolj zadržan. Kot bi želel ugajati širšemu krogu uporabnikov. Koga bo želel nagovoriti pri nas?
Le še hibrid z veliko moči in ugodno porabo goriva
Ključna značilnost novega civica je, da bo pri nas na voljo le s hibridnim pogonom. Gre za hibrida, ki svojo baterijo polni s pomočjo dvolitrskega štirivaljnika, za pogon pa vselej skrbi le elektromotor z močjo 135 kilovatov, kar z izjemo zvočne kulise prinaša vozno izkušnjo električnega vozila.
Hibridni pogon, ki moč prek CVT-menjalnika prenaša na prednji kolesni par, po tovarniških podatkih zagotavlja porabo goriva pod petimi litri na sto prevoženih kilometrov.
Odsotnost klasičnih, bencinskih in dizelskih pogonov pomeni, da tokrat ni na voljo tistih dostopnejših različic z začetka ponudbe. A civic želi ponuditi močan paket.
Pridružite se naši ekipi na cesti
Preverite v videoposnetku reportaži iz oddaje Avtomobilnost, ne pozabite pa se prijaviti tudi na našo delavnico, v kateri bralce spet vabimo na vozniško izkušnjo.
V Avtomobilnosti vas vabimo, da se nam s prijavo na digitalnem obrazcu spodaj 19. novembra pridružite ob posebni priložnosti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje