Novi Renaultov lepotec z motorjem 2.0 dci porabi le 7,4 litre goriva na 100 prevoženih kilometrov. Foto: Renault
Novi Renaultov lepotec z motorjem 2.0 dci porabi le 7,4 litre goriva na 100 prevoženih kilometrov. Foto: Renault
Renault espace
Sedeži so samodejno nastavljivi in jih je mogoče po želji tudi razporejati in odstraniti. Foto: Renault
Renault espace
Ksenonske žarnice imajo 4-krat daljšo dobo trajanja kot običajne žarnice. Foto: Renault

Nov je tudi tehnološko dovršen dizelski motor 2,0 dci s filtrom trdih delcev (150 KM in 175 KM), ki enoprostorca uvršča v vrh vozil svojega razreda.

V trilitrsko dizelsko različico V6 (165 Km in 185 KM, 400 Nm navora) so pri Renaultu vgradili šeststopenjski avtomatski prenos, ki vozniku omogoča še bolj fleksibilno in udobno vijuganje po cestah.

Bogata paleta motorjev
Skupaj so pri francoskem avtomobilskem velikanu kupcem ponudili tri bencinske in štiri dizelske različice vozila, namenjenega predvsem večjim družinam, poslovnemu svetu, pa tudi drugim smrtnikom, ki obožujejo enosprostorce. Notranjost spominja na vesoljsko ladjo, saj armaturno ploščo odlikuje veliki 7-palčni zaslon z navigacijskim sistemom Carminat, vozniku pa bosta vožnjo polepšala in olajšala še tehnologija Bluetooth za prostoročno telefoniranje in CD-/MP3-predvajalnik.

Novi žarometi za večjo varnost
Pri Renaultu so mislili tudi na varnost. Glavni pridobitvi so biksenonski žarometi, ki osvetlijo cesto in njeno obrobje v razdalji 100 metrov. Dinamični regulator višine svetlobnega snopa omogoča optimalno nastavitev svetlobnega dosega, ne da bi zaslepili preostale voznike. Nov je tudi sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah. Senzorji v ventilih koles pošiljajo informacije računalniku, ta jih analizira, potem pa vas opozori na morebitno nevarnost, manjša pa je tudi nevarnost predrtja pnevmatik.