Pred kakšnim mesecem smo opisovali Fordovega transita kot enega redkih velikih kombijev, opremljenih s stalnim štirikolesnim pogonom. Pa so pri Fiatu zastrigli z ušesi in nam pod nos postavili ducata, ki prav tako premore štirikolesni pogon.
In to ne katerega koli ducata, temveč ogromno reč, ob kateri človek najprej pogleda v vozniško dovoljenje, ali ima ustrezne štampiljke pod vsemi kategorijami. Vendar brez strahu; ducato je res opremljen z dvema klopema, teoretično torej prevaža šest potnikov, kljub temu pa je tovorni prostor še vedno dovolj velik za prevoz gradbene ekipe z orodjem, stroji in materialom vred.
Stave za ducata in proti njemu
Ker smo dosledni, smo med zadnjimi prazniki našli udarniško ekipo prostovoljcev, ki so se namenili urediti majhen muzej na skoraj nepristopnem griču. Tovorni prostor je pogoltnil za kakšno tono materiala, zanesenjaki so se zbasali na sedeže in smo šli. Stave v potniški kabini so bile izrazito proti ducatu, saj nas je do cilja ločila strma reber, ki jo uporabljajo izključno specializirani kmetijski stroji.
Pa je štirikolesni pogon deloval fantastično, medtem ko je bil multi jet z 88 kilovati sicer na samem robu življenja in navora, a avto je zlezel. Požel je aplavz na odprti sceni in če ne bi bil avtomobil, bi bil tudi on pod večer, ko se je delavna akcija končala, deležen brizganca ali dveh.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje