Pri BMW-ju želijo ustvariti nov poslovni razred velikih skuterjev. Foto: BMW
Pri BMW-ju želijo ustvariti nov poslovni razred velikih skuterjev. Foto: BMW

BMW concept C je namreč mešanec med klasičnim motornim kolesom in skuterjem, ki ga je mogoče udobneje uporabljati tudi za vsakodnevne vožnje na delo in opravke v mestu. Sodil bo v tako imenovani poslovni razred, s katerim bodo dopolnili sicer bogato ponudbo motornih koles za različne potrebe in priložnosti. Njihov cilj so povsem novi kupci brez motociklističnih izkušenj, ki si šele želijo vstopiti v svet prestižnih dvokoles skozi stranska vrata, pa tudi tisti, ki se želijo vrniti v ta svet. Na primer poslovneži, ki jim ni več do ježe zmogljivih motorjev, še vseeno pa pogrešajo piš vetra, pa čeprav v poslovni obleki in ne kombinezonu. Glede na nadstandardno velikost novinca so konstruktorji imenu dodali pridevnik »veliki«, za pogon pa predvideli tako klasični dvovaljni kot tudi električni agregat.

O podrobnostih pogonskih opcij za zdaj še previdno molčijo, prav tako o datumih predstavitve serijske različice, ki je verjetno ne bo treba dolgo čakati. Povedali so že, da bodo novinca izdelovali v berlinski tovarni dvokolesnikov.

Ob predstavitvi serijske različice bo tudi jasno, koliko detajlov s prototipa bodo ohranili. Osnovna zasnova bo verjetno že kar taka kot pri prototipu, kar med drugim pomeni lahek okvir z vzmetenjem, prilagojenim predvsem mestni uporabi. Tudi osnovna oblika bo verjetno ostala bolj ali manj nespremenjena, saj so se po videzu želeli približati večjim in zmogljivejšim sorodnikom.

Malce zmernejši bodo morda pri različnih dodatkih, kot sta na primer dve kameri, ki spremljata dogajanje za velikim skuterjem in sliko prenašata na monitorja pred voznikom, ki nadomeščata vzvratni ogledali. Seveda pa je glede na prestižni razred povsem mogoče, da bodo bodočim uporabnikom privoščili tudi ta tehnološki detajl.