Juke predstavlja trendovsko združevanje dveh na videz povsem nezdružljivih razredov, SUV-a in športnega avtomobila. Foto: Nissan
Juke predstavlja trendovsko združevanje dveh na videz povsem nezdružljivih razredov, SUV-a in športnega avtomobila. Foto: Nissan
Nissan Juke
Za 80 odstotkov kupcev bo, po predvidevanjih prodajnih strategov, to prvi model znamke Nissan. Foto: Nissan

Mali crossover, ki naj bi po trditvah konstruktorjev v sebi združeval lastnosti SUV-a in športnega avtomobila, bo očitno brez posebnih težav našel dovolj kupcev tudi na evropskih trgih, kjer so v štirih tednih zbiranja prednaročil našteli že 15 tisoč kupcev. To posredno pomeni, da bo treba na malega atraktivnega nissana verjetno čakati podobno kot pred časom na takrat novi model v ponudbi qashqai. Teh so samo kupci v Evropi doslej kupili že 600 tisoč.

Juke bo na voljo z dvo- in štirikolesnim pogonom, ob uradnem začetku prodaje proti koncu leta pa bodo na izbiro trije pogonski agregati. Dizelski in dva bencinska, ki bodo ustrezali okoljevarstvenemu standardu Euro 5.

Vrh ponudbe pogonskih agregatov bo predstavljal 1,6-litrski bencinski motor DIG-T z neposrednim vbrizgom, ki bo zmogel 140 kW (190 KM) moči in 240 Nm navora. Malce šibkejši bo drugi, prav tako 1,6-litrski bencinski motor, z največjo močjo 86 kilovatov (117 KM). Ponudbo pa bo dopolnjeval 1,5-litrski dizelski motor z največjo močjo 81 kilovatov (110 KM) in navorom 240 Nm.

Model je bil zasnovan v oblikovalskih studiih na Japonskem in v Evropi. Pa tudi izdelovali ga bodo na Japonskem in v Nissanovi evropski tovarni.

M. Kr.