Oba modela je oblikoval italijanski studio Pininfarina, njun najprepoznavnejši znak pa je maska z velikim V na sredini ter vodoravno letvico, ki povezuje sprednje žaromete. Tako silhueta limuzine z oznako lux A2.0, kot silhueta športnega terenca z oznako lux SA2.0 spominjata na dva BMW-jeva modela, kar pa ni naključje.
Vietnamci so si namreč za limuzino izposodili tehniko pri BMW-ju serije pet prejšnje generacije, osnova za športni terenec pa je stari X5. Limuzina meri 4.968 mm v dolžino, 1.900 mm v širino ter seže 1.464 mm v višino, njena medosna razdalja pa meri 2.968 mm. Športni terenec meri 4.930 mm v dolžino, 1.960 mm v širino in 1.773 v višino, pri čemer njegovo medosje šteje 2.933 mm.
Sprva bo za oba modela na voljo le dvolitrski tubobencinski štirivaljnik s 130 ali 170 kilovati (176 ali 231 KM), ki ga bodo Vietnamci proizvajali po BMW-jevi licenci. Za limuzino bosta na voljo obe različici, medtem ko bodo v športni terenec vgrajevali le močnejšo različico. Pri obeh modelih se bo moč v osnovi prenašala na zadnji kolesi prek osemstopenjskega samodejnega menjalnika, pri športnem terencu pa bo na voljo tudi štirikolesni pogon.
Limuzina s šibkejšim motorjem potrebuje do stotice 8,9 sekunde, z močnejšim pa 7,1 sekunde. Športni terenec s pogonom na zadnji kolesi jo doseže v 8,9 sekunde, štirikolesno gnani pa potrebuje dve desetinski več. Oba modela bosta na domačem trgu na voljo od junija prihodnjega leta, kasneje pa bodo z njima začeli osvajati tudi druge svetovne trge.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje