V oblikovno le rahlo prenovljeni embalaži se skriva precej več vsebinskih sprememb, ker je pri dostavnikih med najpomembnejšimi lastnostmi prav prilagodljivost različnim potrebam kupcev, pa je na voljo v treh karoserijskih različicah in treh različnih dolžinah. Poleg klasične furgonske izvedbe za prevoz tovora sta na voljo tudi kombi, namenjen prevozu oseb, in različica mixto, ki ima poleg prve dodano še drugo vrsto sedežev in v zadku z mrežo ločen tovorni prostor. Pogon pa zagotavlja pestra ponudba motorjev, ki ustrezajo okoljevarstvenim standardom euro 5.
Za najcenejšega vita 110 CDI v furgonski izvedbi je treba na slovenskem trgu odšteti 22.840 evrov.
Vstopni model poganja najšibkejši med novimi štirivaljnimi dizelskimi motorji z gibno prostornino 2.148 kubičnih centimetrov, največjo močjo 70 kilovatov (95 KM) in največjim navorom 250 Nm. Enako prostornino imata tudi dva zmogljivejša štirivaljnika, prvi zmore 100 kilovatov (136 KM) in navor 310 Nm, drugi pa 120 kilovatov (163 KM) in navor 360 Nm.
Motorno zahtevnejšim uporabnikom pa sta na voljo tudi šestvaljnika, in sicer dizelski z gibno prostornino 2.987 ccm, največjo močjo 165 kilovatov (224 KM) in navorom 440 Nm ter bencinski z gibno prostornino 3.498 ccm, največjo močjo 190 kilovatov (258 KM) in navorom 340 Nm.
Vsi pogonski agregati so na voljo v kombinaciji z vsemi karoserijskimi in dolžinskimi izvedbami vita, pri zmogljivejših je mogoče izbrati tudi štirikolesni pogon.
Pri vitovem dvojčku vianu, ki je namenjen predvsem prevozu oseb, za pogon ni mogoče izbrati najšibkejšega dizelskega motorja, je pa poleg možnosti štirikolesnega pogona bistveno izdatnejša ponudba paketov opreme. Za najcenejšo kombinacijo z uradnega cenika viana pa je treba na slovenskem trgu odšteti 36.980 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje