Avtomobilski gigant, ki ima poleg evropskih tovarn proizvodne zmogljivosti tako rekoč po vsem svetu, namerava do leta 2018, v primerjavi s stanjem leta 2010, vpliv na okolje zmanjšati za kar 25 odstotkov. Projekt do okolja prijaznejše proizvodnje pa obsega vse od učinkovitejše porabe energije, prek zmanjševanja količin odpadkov, izpustov škodljivih snovi, porabe vode do že kar trendovsko preganjanega ustvarjanja ogljikovega dioksida.
Podobno kot pri Volkswagnovih izdelkih, kjer do okolja prijaznejšo tehnologijo označujejo z sloganom »Think Blue«, bodo kampanjo zdaj razširili še na proizvodnjo pod sloganom »Think Blue. Factory.«. V projekt nameravajo vključiti vse zaposlene in jih motivirati s posebnim vsakoletnim prvenstvom, ki naj bi vrhunec doseglo na poseben dan, posvečen novi kampanji.
Enega izmed prvih uspehov na področju prilagajanja proizvodnih zmogljivosti pa so dosegli že pred nekaj tedni, ko je njihova ameriška tovarna v Chattanoogi v zvezni državi Tennessee dobila certifikat o tem, da proizvodnja ustreza višji ravni standardov izrabe obnovljivih virov in kompatibilnosti z okoljem.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje