Nov je opcijski sistem travel assist. S sistemom za uravnavanje hitrosti in razdalje ACC za vzdolžno vodenje od 0 km/h do maksimalne hitrosti in z asistenco za ohranjanje smeri lane assist za prečno vodenje se asistenčni sistem lahko opre na dva preizkušena sistema, ki delujeta popolnoma povezano. Če so na voljo množice podatkov, sistemu travel assist za ohranjanje smeri na regionalnih cestah zadostuje omejevalna črta le na eni strani voznega pasu. Foto: Volkswagen
Nov je opcijski sistem travel assist. S sistemom za uravnavanje hitrosti in razdalje ACC za vzdolžno vodenje od 0 km/h do maksimalne hitrosti in z asistenco za ohranjanje smeri lane assist za prečno vodenje se asistenčni sistem lahko opre na dva preizkušena sistema, ki delujeta popolnoma povezano. Če so na voljo množice podatkov, sistemu travel assist za ohranjanje smeri na regionalnih cestah zadostuje omejevalna črta le na eni strani voznega pasu. Foto: Volkswagen

Volkswagen je ID.3 prenovil po dveh letih in pol. Gre za enega od skupno desetih novih električnih modelov do leta 2026. Nemci pravijo, da je bila nadgradnja obsežna, Imelda Labbé, članica Volkswagnovega upravnega odbora, odgovorna za prodajo, trženje in poprodajo, pa je dejala, da izpolnjuje visoka pričakovanja glede kakovosti, oblikovanja in prijaznosti upravljanja.

Med drugim je bila zunanja prenova povezana tudi z izboljšano aerodinamiko. Sprednji del ima optimizirane odprtine za dovod hladilnega zraka. Pokrov zdaj deluje daljši, saj ID.3 nima več črne letve pod vetrobranskim steklom, poglobitve na straneh pa še dodatno podaljšujejo sprednji del. Volkswagen aerodinamiko optimizira z izboljšanim pretokom zraka okoli sprednjih koles (t. i. zračne zavese). Na zadku dvodelne zadnje luči zdaj prvič svetijo tudi v prtljažnih vratih.

Ocenjevanje postankov za polnjenje s pomočjo pametnega načrtovalnika poteka dinamično in je odvisno od moči polnilnih postaj. Tako lahko načrtovalnik poti predlaga dve kratki polnjenji z visoko močjo namesto enega samega dolgega polnjenja z nizko močjo. Poleg tega prepozna zasedene polnilne postaje in jih niti ne predlaga kot možnosti. Foto: Volkswagen
Ocenjevanje postankov za polnjenje s pomočjo pametnega načrtovalnika poteka dinamično in je odvisno od moči polnilnih postaj. Tako lahko načrtovalnik poti predlaga dve kratki polnjenji z visoko močjo namesto enega samega dolgega polnjenja z nizko močjo. Poleg tega prepozna zasedene polnilne postaje in jih niti ne predlaga kot možnosti. Foto: Volkswagen

Reciklirani materiali

V kabini so za obloge vrat in prevleke sedežev uporabili posebno tkanino iz mikrovlaken, ki jo sestavlja 71 odstotkov recikliranih materialov. Pri tem gre za t. i. sekundarno surovino, pridobljeno z recikliranjem plastike, ki je bila pred tem vsaj enkrat odvržena med odpadke. Poleg tega je notranja oprema v celoti izdelana iz materialov neživalskega izvora.

Serijski sta zdaj funkciji, kot sta Plug & Charge, pri čemer se vozilo ob priklopu polnilnega kabla na polnilni stebriček avtentificira in zažene postopek polnjenja. Nov je tudi inteligentni e-načrtovalnik poti, ki na daljših potovanjih postanke za polnjenje načrtuje tako, da se cilj doseže čim hitreje – pri čemer sistem poleg napolnjenosti baterije upošteva tudi trenutne prometne razmere in napovedi.

Pri VW-ju stavijo tudi na boljše materiale v notranjosti. Foto: Volkswagen
Pri VW-ju stavijo tudi na boljše materiale v notranjosti. Foto: Volkswagen

Tudi projekcijski zaslon

ID.3 je po novem opremljen z najnovejšo generacijo programske opreme. Ta po zagotovilih tovarne izboljšuje sistemsko zmogljivost in omogoča brezžično prejemanje posodobitev. Upravljanje kompaktnega voznikovega zaslona z diagonalo 13,4 cm (5,3 palca) poteka prek večfunkcijskega volana. Na sredini armaturne plošče je zdaj serijski 30,5-centimetrski (12-palčni) zaslon na dotik, ki je namenjen navigaciji, telefoniji, medijem, asistenčnim sistemom in nastavitvam vozila.

Opcijski projicirni sistem s tehnologijo obogatene resničnosti (AR-HUD) med drugim podaja informacije o hitrosti in dinamične navigacijske napotke, ki so prikazani na vetrobranskem steklu. Voznik jih vidi, kot da so na razdalji desetih metrov pred vozilom – tam so zanj pravilno prikazani in nedvoumni.