Zamaskirana limuzina je opremljena z digitalnim maskirnim dizajnom z edinstvenim lakiranjem vozila. Nanesenih je bilo 40 plasti barve, ki so izmenično prevodne in izolativne. Pod najbolj zgornjo plastjo laka je nameščenih 22 ločeno upravljanih delov vozila, ki so elektrificirani, da lahko zasijejo (elektroluminiscenca). Ko je vse to povezano z avdiosistemom, ritem glasbe postane viden tako, da posamezna območja zasvetijo. Foto: Volkswagen
Zamaskirana limuzina je opremljena z digitalnim maskirnim dizajnom z edinstvenim lakiranjem vozila. Nanesenih je bilo 40 plasti barve, ki so izmenično prevodne in izolativne. Pod najbolj zgornjo plastjo laka je nameščenih 22 ločeno upravljanih delov vozila, ki so elektrificirani, da lahko zasijejo (elektroluminiscenca). Ko je vse to povezano z avdiosistemom, ritem glasbe postane viden tako, da posamezna območja zasvetijo. Foto: Volkswagen

Volkswagen je model ID.7 na sejmu zabavne elektronike predstavil še v maskirni preobleki, ki z uporabo elektroluminiscence ustvarja pametne svetlobne učinke, je pa to po modelu ID.4 naslednji Volkswagnov globalni električni model in bo v prihodnje v ponudbi na treh celinah.

Svetovna premiera serijske različice sledi v drugem četrtletju leta 2023.
Prva popolnoma električna limuzina na podlagi modularne platforme za električni pogon (MEB) bo skupaj šesti model družine ID. Simbolizira naslednji korak digitalizacije.

Volkswagen z novo limuzino ID.7 električno družino ID. širi v volumenskem segmentu višjega srednjega razreda. Foto: Volkswagen
Volkswagen z novo limuzino ID.7 električno družino ID. širi v volumenskem segmentu višjega srednjega razreda. Foto: Volkswagen

Številne tehnične novosti

V ID.7 je serijsko mogoče najti številne inovacije, od novega koncepta zaslonov, projicirni sistem s tehnologijo obogatene resničnosti, vanj so vgradili zaslon s premerom 38 centimetrov (15 palcev). Novo je upravljanje klimatiziranja, vključeno v prvo raven sistema infotainmenta, novost so tudi osvetljeni drsniki na dotik.

Oblikovno zasnovo limuzine zaznamujeta aerodinamično oblikovana sprednji in strešni del, ki po zagotovilih proizvajalca prispevata k manjši porabi energije in večjemu dosegu. Aerodinamične prezračevalne šobe na sprednjem delu vozila zračni tok načrtno usmerjajo ob straneh vozila proti zadku. Tako ustvarjajo zračno zaveso, ki umirja zračni tok ob straneh vozila. Padajoča streha poskrbi, da ID.7 dosega zelo dober količnik zračnega upora. Doseg meri do okoli 700 kilometrov. Prednosti modularne platforme s kratkimi previsi in dolgo medosno razdaljo (2,97 m) se kažejo v izjemno prostorni notranjosti vozila.