Dokončno serijsko izvedbo bodo sicer aprila pokazali na avtomobilskem salonu v New Yorku, vendar pa je že potrjeno, da se bo tudi serijsko imenoval volkswagen ID.4. Na tokratni ženevski predstavitvi je še nosil diskretno maskirno shemo, skozi katero pa se že precej jasno vidi dokončne oblike.
Volkswagen ID.4 bo sicer na začetku imel zadnji pogon, pozneje pa sledi tudi štirikolesni. Visokonapetostna baterija, ki bo z nizko vgradnjo pod dnom potniške kabine v modularno šasijo MEB poskrbela tudi za nizko težišče in dinamične vozne lastnosti avtomobila, bo dovolj za do 500 kilometrov električnega dosega, a bo dejanski doseg seveda odvisen od opreme avtomobila in voznih navad voznika.
To je za zdaj vse, kar je potrjenega o tehničnih lastnostih novinca. Glede na študijo ID.CROZZ pa lahko sklepamo, da bo različico z zadnjim pogonom poganjal 150-kilovatni elektromotor, štirikolesna pa bo 75 kilovatov močnejša. Na voljo bo verjetno več baterij z različnimi kapacitetami, najzmogljivejša pa bi lahko razpolagala s kapaciteto 85 kilovatnih ur, tako kot v volkswagnu ID.3.
Pri Volkswagnu poudarjajo, da bosta električna volkswagna ID.3 in ID.4 pomembna mejnika na poti k doseganju pariškega podnebnega sporazuma, po katerem naj bi promet do leta 2050 dosegel ničelne izpuste, do leta 2025 pa naj bi jih zmanjšali za tretjino.
A pri tem bodo določeno vlogo odigrali tudi priključni hibridi, ki so bili tudi pomemben del njihove predstavitve. Ob ženevskem avtomobilskem salonu je namreč Volkswagen predstavil tudi priključno hibridni golf GTE, prav tako pa tudi veliki križanec touareg R, ki je tudi dobil priključno hibridni pogonski sklop z močjo 340 kilovatov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje