Avto odlikujejo še DSG-menjalnik, izjemni pospeški (6,3 sekunde do 100 km/h), visoka končna hitrost (230 km/h) ter izjemno nizka poraba, saj za prevoženih 100 km porabi le 3,4 litra dizelskega goriva.
Avto ima karoserijo iz karbona, zato tehta le 850 kg. Sredinsko nameščen motor je prvi iz nove generacije, ki naj bi v serijsko proizvodnjo prišla prihodnje leto.
Dolg je 3,77, širok 1,74 in visok 1,21 metra. Medosna razdalja znaša 2,48 metra, krasijo pa ga 17-palčna kolesa.
Ecoracer je v osnovi kupe, v nekaj trenutkih pa se lahko spremeni v roadster, z nekaterimi preureditvami z elementi v kabini pa se lahko spremeni tudi v speedsterja brez stebričkov.
Ecoracerja v serijski proizvodnji sicer ne bo, nakazuje pa, da se je Volkswagen resno lotil projekta izdelave malega roadsterja, ki naj bi luč sveta ugledal leta 2009.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje