V naslednjem desetletju nameravajo Nemci svojo letno prodajo skoraj podvojiti na več kot 11 milijonov vozil.
Tako bi se vključili v boj za največjega svetovnega "avtomobilista", ki ga zdaj bijeta ameriški General Motors (GM) in japonska Toyota. Lani so pri Volkswagnu prodali 5,7 milijona vozil, pri Toyoti in GM pa za okoli 3 milijone več.
Stavijo na lastno znamko
Volkswagen ima v lasti tudi blagovne znamke Audi, Škoda in Seat, preskok v prodaji pa želi narediti predvsem s povečanjem vozil znamke Volkswagen. Teh so letos prodali 3,6 milijona, v prihodnjih desetih letih pa želijo to število povečati na 6,5 milijona. Prodaja audijev naj bi se do leta 2018 povečala z 960.000 na 1,6 milijona, prodaja škod s 630.000 na 1,4 milijona, prodaja seatov pa s 440.000 na 850.000.
Več bodo delali
Število zaposlenih v koncernu je okoli 330.000 ljudi, toliko delavcev pa naj bi bilo tudi čez deset let. Več avtomobilov bo rezultat večje storilnostji. V to naj bi v naslednjih treh letih vložili 28,9 milijarde evrov. S tem denarjem bodo razvili nove modele avtomobilov, varčnejše motorje in postavili nove tovarne.
Več bo znano decembra
Te podatke je izbrskala revija Capital, nadzorni svet Volkswagna pa naj bi jih potrdil pretekli teden. V koncernu teh informacij niso želeli komentirati, povedali so, da bodo načrt predstavili decembra. Visoke ambicije pa niso presenečenje, saj je predsednik Volkswagna Martin Winterkorn že ob nastopu funkcije napovedal boj za prevlado na svetovnem trgu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje