Slednje pomeni kombinacijo mehansko gnanega kompresorja in z izpušnimi plini gnane turbine. Nabritega malčka poganja znani 1,4-litrski motor, ki se vrti tudi v ibizi cupri in fabii RS, zmore pa kar 132 kW (180 KM) in 250 Nm navora. Verjetno pa se bo, čeprav v še močnejši verziji, vrtel tudi v prihajajočem audiju A1 RS.
Polo GTI, ki bo v salone slovenskih trgovcev menda prišel septembra, bo nedvomno "vroča roba". Ne zgolj zaradi obljubljenih voznih lastnosti in zmogljivosti - tovarna obljublja pospešek do 100 km/h tik pod sedmimi sekundami - pač pa tudi zaradi cene, ki naj bi bila precej obetavna, pa kar koli že to pomeni v izrazoslovju tistih, ki so zadolženi za oblikovanje cen.
V duhu okoljevarstvenih zapovedi, naj bi bila tako poraba kot izpust ogljikovega dioksida minimalna (139 g/km). Za to naj bi med drugim skrbel tudi serijski sedemstopenjski menjalnik DSG z dvojno sklopko in z možnostjo pretikanja z obvolanskimi ročkami. O ročnem za zdaj ne razmišljajo, čeprav poznejša ponudba tovrstnega menjalnika, ki bi bolj navdušil resne ljubitelje športa, ni izključena.
Pri Volkswagnu so polu seveda namenili tudi precej predelano podvozje, ki je za 15 milimetrov nižje, obenem pa s čvrstejšimi blažilniki in krajšimi vzmetmi skrbi za nižje težišče in boljše obvladovanje nagibanja karoserije. Ob elektronski prečni zapori diferenciala (XDS) in športneje programiranem sistemu ESP ter skupni teži, ki znaša le 1.194 kilogramov, naj bi to zagotavljajo dovolj športnosti in zavidljivo vozno dinamiko.
O končni hitrosti ne govorijo radi, toda skoraj 230 km/h je vsekakor omembe vredna številka, ravno tako kot povprečna normalna poraba, ki naj ne bi presegala šestih litrov.
Besedilo: Matjaž Korošak
Foto: VW
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje