Pred kratkim je bil objavljen podatek, da so pri General Motors izračunali, da bi samo s predplačniškimi storitvami do konca desetletja lahko zaslužili približno 25 milijard evrov. Podobna številka se omenja tudi pri četrtem največjem proizvajalcu vozil na svetu, koncernu Stellantis. BMW v Južni Koreji že ponuja gretje sedežev za 17 evrov za mesec, Tesla Motors naročnine vidi primerne za vklop funkcij za delno avtonomno vožnjo. Tudi kitajski premijski proizvajalci so naklonjeni naročninam za določene storitve.
Ogrevanja sedežev ne bodo dodatno zaračunavali
Pri Volvu so še zadržani. Glavni operativni direktor podjetja Bjorn Anvall je za Bloomberg povedal, da ne načrtuje dodatnih naročnin na ogrevane sedeže. "Od ljudi, ki so za avtomobil odšteli 95.000 evrov, ne bomo zahtevali, da plačajo še dodaten evro za ogrevanje sedežev," je dejal Anwal.
Trdi, da je zaračunavanje funkcije po nakupu smiselno samo za večje nadgradnje, pri čemer omenja, da bi bil sistem za samodejno vožnjo eden od takih primerov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje