Novi ali originalen? To je vprašanje, ki smo si ga zastavili. Začeti je treba na začetku. In začetek nas pelje 45 let nazaj, v leto 1975, ko je avtor GTI-ja Anton Konrad dobil močan izziv.
Za svojo drzno idejo od konservativnih šefov je dobil prav poseben izziv. Dejali so mu, če jih prodaš 5000, bo ostal v ponudbi. No, 2,3 milijona so jih našteli do konca 2019.
Napredek v konjenici in pospeških
810 kilogramov je omogočalo, da je 81 kilovatov zagotavljalo za tiste čase eksplozivne pospeške, redimo do sto v devetih sekundah. No, osmi GTI ponuja sto kilovatov več, torej 181 kilovatov, da vam ne bo treba preračunavati, to je 245 konjev. Navora je za 370 NM in to že od 1600 vrtljajev, seveda je pri tem ključno vlogo odigral turbo.
Veliko drugačnega v primerjavi s klasičnim golfom
Serijsko je motor kombiniran s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, opcijsko bo možno izbrati 7-stopenjski samodejni menjalnik z dvojno sklopko. V GTI paketu so še prilagodljivo DCC vzmetenje, 17-palčna aluminijasta platišča (opcijsko 18- oziroma 19-palčna), zavore v rdeči barvi, aerodinamični paket (sprednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji strešni spojler ...), sprednja črna maska z rdečim motivom in logotipom GTI logom, usnjen volan z ravnim spodnjim delom in rdečimi šivi, športne pedalke in sedeža s prepoznavnim karo motivom.
Ampak to so osnovni podatki, ki v resnici nikakor ne povejo ta prave zgodbe. Da bi jo lahko razumeli, smo v Avtomobilnosti pokukali v tehniško šolo.
Vzemite zvezke, na koncu video prispevka bo treba rešiti test. Vabljeni k ogledu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje