Novinec v Audijevi ponudbi je tako rekoč kombinacija lastnosti modelov iz treh avtomobilskih razredov. Foto: Audi
Novinec v Audijevi ponudbi je tako rekoč kombinacija lastnosti modelov iz treh avtomobilskih razredov. Foto: Audi

"Športno-eleganten kot kupeji, udoben kot limuzine in praktičen kot karavani," pravijo pri Audiju za svoj najnovejši model. Za pogon petvratnega kupeja bo jeseni na voljo ponudba štirih motorjev V6, dveh bencinskih in dveh TDI, z razponom moči od 150 kW (240 KM) do 220 kW (300 KM). Poleg zmogljivih motorjev bodo kupci lahko izbirali tudi med obsežno ponudbo serijske in dodatne opreme, vključno z visokotehnološkimi igračkami, ki so bile večinoma že predstavljene pri večjem bratu audiju A8.

Prestiž znamke in visoka tehnologija pa imata seveda svojo ceno, saj bo za najcenejšo različico na domačem nemškem trgu treba odšteti 51.650 evrov. Na slovenskem trgu lahko avtomobil pričakujemo novembra.

Sicer pa tudi najnovejši Audijev model sledi tehnološkim smernicam znamke in ima karoserijo v veliki meri izdelano iz aluminija, kar vpliva tudi na zmogljivosti vozila. Vključno z manjšo porabo, povprečje znaša 5,3 litra goriva na sto kilometrov, in nizko količino izpustov. Pri 3,0-litrskem motorju TDI s 150 kilovati (204 KM) in menjalnikom multitronic izpuha na kilometer le 139 gramov ogljikovega dioksida.

Menjalnik multitronic skrbi za prenos moči pri modelih s pogonom spredaj, modeli s pogonom quattro s sredinskim diferencialom in selektivnim krmiljenjem pogonskega momenta za vsako kolo posebej pa imajo 7-stopenjski s-tronic.

Petvratni kupe, ki meri v dolžino 4,97 metra, v širino 1,91 metra in višino 1,42 metra, v notranjosti ponuja udobje klasične limuzine, v prtljažniku pa je prostora za 535 litrov prtljage. S podiranjem naslonjal zadnjih sedežev je mogoče prostor povečati na 1.390 litrov, kar bi sicer pričakovali pri karavanih.

M. Kr.