Pri Volkswagnu so predstavili novi štirivaljni 1,5 litrski bencinski motor turbo TSI, ki bo v motorni paleti zamenjal 1,4-litrski bencinski štirivaljnik turbo TSI. Pri Fordu pa so predstavil prvi dizelski motor iz serije ford EcoBlue. To je 2,0-litrski štirivaljnik, ki ga bodo vgrajevali v osebna in gospodarska vozila.
Volkswagnov 1,5-litrski motor TSI sodi v družino motorjev z oznako EA211 TSI. V začetku bo na voljo v različicah s 96 kilovati moči in 110 kilovati moči. Pri Volkswagnu so pojasnili, da je turbopolnilnik opremljen s spremenljivo geometrijo lopatic. To tehnično rešitev poznamo pri dražjih avtomobilih. Novi 1,5-litrski motor TSI po trditvah iz Wolfsburga porabi za 10 odstotkov manj bencina kot 1,4-litrski motor TSI z 92 kilovati moči, katerega ga nadomešča.
Novi štirivaljni motor bo največji navor razvil pri zelo nizkih vrtljajih. Pri VW navajajo, da bo 200 Nm navora pri različici s 96 kilovati moči na razpolago že pri 1.300 vrtljajih v minuti. Podatki o navoru zmogljivejše različice še niso razkriti.
Kompresijsko razmerje je visokih 12,5:1. Zunanja plast valjev pri 110-kilovatni različici motorja je nanesena z uporabo metode APS (Atmospheric Plasma Spray), s čimer so zmanjšali trenje in izboljšali odvajanje toplote. V prid večje varčnosti bo pri vseh različicah novega motorja uporabljena funkcija izklopa dveh valjev.
Volkswagen je z novim motorjem predstavil sistem četrte generacije neposrednega vbrizgavanja s tlaki vse do 350 barov, s čimer so dodatno znižali škodljive izpuste.
Fordova nova serija EcoBlue
Ford je predstavil prvi novi dizelski motor Ford EcoBlue, ki zagotavlja manjšo porabo goriva in zmanjšanje izpustov CO2 in NOX. Paleta dizelskih motorjev EcoBlue bo poganjala Fordova osebna in gospodarska vozila z razponom moči od 73 kilovatov do 177 kilovatov.
Štirivaljni 2,0-litrski motor je premierno na voljo v gospodarskih vozilih transit in transit custom. Pri Fordu pravijo, da so vozne zmogljivosti v primerjavi z enako zmogljivim 2,2-litrskim dizelskim motorjem TDCi, ki ga novi motor nadomešča, izboljšane z 20 odstotki več navora pri 1250 vrtljajih v minuti, raven oddanega hrupa v prostem teku je zmanjšana za štiri odstotke.
Povsem nova arhitektura motorja omogoča zmanjšanje trenja in čisto zgorevanje. Napredna tehnika vključuje Fordovo prvo uporabo vgrajenega polnilnega zbiralnika z zrcalno sliko za optimalno dovajanje zraka v motor, nizkovztrajnostni turbopolnilnik z materiali raketnega motorja, ki omogoča delovanje pri višjih temperaturah, in povsem novi visokotlačni sistem vbrizgavanja goriva z večjo odzivnostjo, tišjim delovanjem in natančnejšo oskrbo z gorivom.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje