Bo bora prevzela Kitajce? Foto: VW
Bo bora prevzela Kitajce? Foto: VW
VW lavida
Lavida je športnejša sestra bore. Foto: VW
Maserati granturismo S
Maseratija granturisma S se iz Ženeve že pelje proti Sloveniji. Foto: Maserati

Limuzini bosta ciljali na kitajski trg, na voljo bosta pa v letošnjem poletju. Tehnične lastnosti obeh vozil so si zelo podobne. Oba modela imata 6-stopenjski menjalnik tiptronic, pogon na sprednji kolesi in serijsko klimatsko napravo. A med seboj se močno ločita po konceptu. Bora je bolj namenjena družinam, lavida - prvo VW-jevo vozilo v celoti narejeno na Kitajskem - pa je "po duši" bolj športna.

Nemški proizvajalec vozil je lani na Kitajskem trgu dosegel rekordno prodajo - več kot 780.000 vozil. V prvem četrtletju letošnjega leta pa je koncern dosegel 32,4-odstotno rast v primerjavi z enakim obdobjem lani.


Fiat 500 pomočnik na Liege-Brescia-Liege
Pred 50 leti se je 36 malih avtomobilov s prostornino motorja do 500 kubičnih centimetrov podalo na 3.300 kilometrov dolg vzdržljivostni reli Liege-Brescia-Liege. Po dveh dneh in treh nočeh je na cilj prispelo 13 avtomobilov, med njimi vseh sedem sodelujočih fiatov 500. Malček se to pot vrača tudi letos. Fiat bo reli namreč spremljal z novimi fiati 500, ki bodo na voljo udeležencem, katerih starodobnikii bodo na poti omagali in jih ne bo mogoče takoj popraviti. Karavana bo gostovala tudi v Sloveniji. V Ljubljani jih bomo lahko videli 14. julija.


144.438 evrov za novega maseratija


Avto Triglav, uradni zastopnik vozil Maserati za Slovenijo, je začel z zbiranjem prednaročil za novi maserati granturismo S. Športnik, ki je bil predstavljen v Ženevi, pod pokrovom skriva motor z močjo 324 kW (440 KM) V8 4.7 v kombinaciji z menjalnikom z električnim proženjem in hitrim MC-prestavljanjem. Maloprodajna cena granturisma S bo od 144.438 evrov.


Pozor, tu kradejo avtomobile!
Honda bo začela z uvajanjem novega sistema, ki bo voznike opozarjal na odseke, ki so bili v preteklosti pogosto prizorišča zločinov. Navigacijski sistem bo glede na podatke policije opozarjal na dele, kjer so se pogosto dogajali vlomi, poškodbe ali kraje avtomobilov. Na Japonskem je sicer kraja avtomobilov veliko manj pogosta kot v drugih razvitih državah. Kljub temu se japonski proizvajalci avtomobilov vse bolj posvečajo razvoju varnostne in navigacijske opreme.