Fiat je z modelom 500X ponudil avto, ki je prinesel tako večjo uporabnost kot tudi všečno obliko. Pred modelom 500X je namreč na ceste pripeljal 500L, ki pa je bil za številne zgolj večji, nikakor pa ne tako prikupen avto kot osnovni fiat 500.
Z X-om je vsekakor drugače. Oblikovne linije so zelo podobne osnovnemu malčku, zdi se, da so osnovnega 500 zgolj napihnili in zato se X ponaša z bolj izstopajočimi boki, večjim prednjim delom, z večjimi steklenimi površinami in navsezadnje s petimi vrati.
Dobro povezan
V notranjosti 500X prinaša več prostornosti, ne samo za voznika, ampak tudi za potnike na zadnjih sedežih. Z zadnjo prenovo so Fiata 500X tudi tehnološko izpopolnili in tako zdaj lahko zadovolji tudi tiste kupce, ki si želijo biti v avtu povezani s sistemi, kot sta apple carplay ali android auto, hkrati pa je precej izboljšan tudi na področju varnostno-asistenčnih sistemov.
Pod motornim pokrovom je bil v tem testnem 500X litrski turbobencinski motor. Motor izhaja še iz časov, ko je bilo zmanjševanje prostornin nekakšna nuja. Znamke so tekmovale, kateri bo uspelo narediti prostorninsko čim manjši agregat, ki bo ne samo majhen in varčen, ampak tudi zmogljiv. 88 kilovatov ali okroglih 120 konj je za majhen avto vsekakor dovolj, sploh če motorju pomaga še turbopolnilnik.
Poraba goriva odvisna od voznika
Njegova pretirana raba seveda poveča porabo goriva. Zato je voznik v primeru tega litrskega agregata v neprestani dilemi – ali voziti dinamično in izkoristiti ves potencial motorja ali pa umirjeno in staviti na nižjo porabo goriva. Je pa žal tako, da tudi pri umirjeni vožnji motor čudežev ne zmore, kar se je pokazalo tudi na našem normnem krogu, kjer je poraba goriva znašala okroglih šest litrov za 100 prevoženih kilometrov.
Še več o občutkih za volanom pa v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje