Renault clio še naprej ostaja najbolj iskan model na slovenskem trgu. Foto: M. Kr.
Renault clio še naprej ostaja najbolj iskan model na slovenskem trgu. Foto: M. Kr.

Z boljšimi prodajnimi rezultati so seveda trgovci zadovoljni, ni pa še mogoče na splošno govoriti o izrazito dobrih rezultatih, saj prodajne številke še niso dosegle ravni iz rekordnega leta 2008, ko je konec avgusta prodaja dosegla že skoraj 50 tisoč vozil, slabše pa so tudi od leta 2007. Na vrhu lestvice znamk je po osmih mesecih s 7.520 prodanimi osebnimi avtomobili tradicionalno Renault, z znatnim naskokom pred drugouvrščenim Volkswagnom s 5.057 in tretjeuvrščenim Oplom s 3.662 prodanimi osebnimi avtomobili. V prvi peterici, kjer vse znamke beležijo rast prodaje v primerjavi z lanskim letom, sledita še Citroën na četrtem in Peugeot na petem mestu.

Slabše kot lani pa prodajajo Fordovi in Fiatovi trgovci, saj sta trenutno šesta in sedma znamka ugotovili padec prodaje, podobno kot desetouvrščena Kia. Več pa so letos prodali pri osmouvrščenem Hyundaiju in devetouvrščeni Škodi.

Najbolj iskan model na slovenskem trgu ostaja renault clio, do konca avgusta so jih prodali 3.095. Tudi na drugem mestu je po številu prodanih vozil renault, in sicer megane z 2.021 prodanih primerkov, tretji je volkswagen polo s 1.763 primerki, prvo peterico pa dopolnjujeta še volkswagen golf s 1.665 primerki in opel astra s 1.555 prodanimi primerki.

Prodaja osebnih vozil v Sloveniji (januar-avgust 2010)
Znamkaavgust 2010jan–avg 2009jan–avg 2010Sprememba v %
1.Renault51863357520+18,71
2.Volkswagen43437555057+34,67
3.Opel43032353662+13,20
4.Citroën31428633012+5,20
5.Peugeot33322152868+29,48
6.Ford22725922290-11,65
7.Fiat34729412151-26,86
8.Hyundai19116582031+22,50
9.Škoda20815191995+31,34
10.Kia20823751588-33,14
Drugi100589249609+7,67
Skupaj42153841241783+8,78
Vir: Citroën