Renault 5 je eden od modelov, ki je močno zaznamoval tudi slovenske voznike in voznice. Marsikdo ga je imel doma, z njim naredil vozniški izpit. To je bil avto za množice. Po svetu so prodali 5,5 milijona primerkov. Prvega so izdelali leta 1972, zadnjega leta 1996. Doživel je dve generaciji, v ZDA pa so ga imenovali Le Car.
Renault 5 je leta 1972 pomenil pravo revolucijo. Avto je imel zadnjo klop, zadnja vrata, ponujal je vpadljive barve. Za trivratni avtomobil je bil nadpovprečno prostoren, na zadnji klopi pa so imeli otroci dovolj prostora za varno igro in zabavo med potovanji. Prav zato je bil priljubljen med ženskami, mamami in mladimi.
Tudi za športne navdušence
Pri Renaultu so se zavedali, da se bo skupnosti spremenila, renault 5 pa je bil s prostorno zasnovo in modernim oblikovanjem idealen avto za moderno družbo. Prtljažnik je dovoljeval večje nakupe v trgovskih središčih, na voljo pa je bilo več različic, za vsak okus in vse potrebe.
Petka je bila tudi za športne navdušence.
Pravzaprav je prav petka ultra hitro, dirkaško vožnjo ponudila tudi običajnim neprofesionalnim cestnim dirkačem. Na praznovanju obletnice smo po pariškem podeželju naredili tudi nekaj kilometrov z različico alpine, najbolj športno petko s klasično razporeditvijo tehnike, se pravi z motorjem spredaj in prednjim pogonom. Petka alpine je s svojo živahnostjo nazorno potrdila, da je zelo smiselno, da so najbolj vroči renaulti po novem spet označeni z alpine.
Danes smo že na polno v električni dobi mobilnosti in živahna petka bo živela tudi v tej športni ekodobi. V Avtomobilnosti smo pripravili zanimivo videoreportažo. Vabljeni k ogledu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje