Kanadski raziskovalci so namreč objavili izsledke raziskave, v kateri so s pomočjo evolucijske psihologije skušali najti odgovor na to večno vprašanje.
V članku v zborniku z naslovom Organizational Behavior and Human Decision Processes so raziskovalci moške in njihovo obsedenost s hitrimi (ter pregrešno dragimi) avtomobili primerjali s pavi in njihovim razkazovanjem repa. Raziskovalci trdijo, da lastništvo pregrešno dragega avtomobila moškim daje enak občutek, kot da bi imeli močno spolno privlačnost tiste vrste, ki se ji ženske ne morejo upreti.
Kanadčani dodajajo, da je brezglavo kupovanje dragih avtomobilov odličen primer pretirane potrošnje (morda primerljiv s kompulzivnim nakupovanjem, op. a.) ter oblike komuniciranja z ženskami. S pomočjo zapravljanja denarja za avtomobile namreč moški (samci) razkazujejo svoj družbeni status samicam.
Obenem so raziskovalci ugotovili, da se moškim ob vožnji športnega avtomobila zviša raven testosterona. Ob vožnji družinskega avtomobila, pa se testosteron zniža.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje