Logično je, da avtomobilska podjetja najprej elektrificirajo SUV, saj je v višji avto enostavnejše vgraditi baterijo. Vgradi se namreč na dno vozila, nam je na vprašanje, zakaj šele EQS pomeni pravi preboj v razvoju Mercedes-Benzovih vozil, v intervjuju natančno pojasnil kar Robert Lešnik, glavni oblikovalec zunanje oblike vseh današnjih Mercedesov, torej avtor vseh teh idej.
Predelani GLB
Današnji električni SUV EQB – inženirsko gledano – ni nekaj posebnega. Je predelani GLB, v katerega so vgradili baterije in električni motor, kjer je prostor za bencinski ali dizelski motor. Ker je elektromotor bistveno manjši, je spredaj prostora na pretek. Testirali smo torej GLB-ja na elektriko.
Pravi družinski avto
To pomeni, da spet govorimo o izredno prepričljivem družinskem terencu. Naj spomnimo, da ga lahko dobite tudi z dvema dodatnima sedežema v zadku. V naši družini pogosto najdemo priložnost, da še koga peljemo s seboj, zato bi dodatna dva sedeža z veseljem imeli. Na splošno pa bo navdušil družine z do tremi otroki. Sam imam tri otroke, dva najstnika in enega petletnika v sedežu. V nobenem primeru to ni dobra kombinacija, ker je sedenje zraven sedeža zoprno, v tem primeru pa negodovanja ni bilo toliko kot običajno.
Družinsko plat dokazuje tudi dejstvo, da otroka že dolgo nisem tako enostavno pripel. To velja za priključke isofix. In med vožnjo je moj petletnik videl ven brez ovir. Okna so velika, res vrhunsko. Ni nam jasno, zakaj je danes tako težko dobiti takšen avto.
EQB je prijeten, umirjen, tih. V takšnem avtu zlahka vzljubiš elektriko. Sploh, ko se voziš po mestu, se pravi pri majhnih hitrostih. Na avtocesti, pa čeprav ima EQB relativno nizek količnik zračnega upora, je – absolutno gledano – avto še vedno visoki terenec.
Kako se pelje in kaj zmore na terenu, pa si oglejte v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje