Možni odgovori so trije: zaradi izjemnih pospeškov, ker je Audi lastnik Ducatija, ali zaradi novega aktivnega vzmetenja. Lahko bi dodali še enega, ker je veliko inženirjev in razvojnikov v Audiju tudi strastnih motoristov, kar namreč drži, a ostanimo pri prvih treh.
Namig k vprašanju
Audi je z motocikli povezan veliko bolj, kot bi si mislili in morda tudi od tu izvira staro rivalstvo s prijatelji iz münchenskega BMW-ja. Audi je bil v začetku z motocikli povezan le posredno prek znamke DKW, ki pa je močno prepletena tudi z avtomobilskimi začetki nemške motorizacije. Mimogrede DKW je kratica za Dampfkraftwagen ali vozilo na parni stroj. Ko so pri DKW opravili s paro, so blesteli z razvojem dvotaktnih motorjev, ki so jih vijačili v vse mogoče verzije motociklov in in avtomobilov. Leta 1932 pa se je DKW skupaj z Audijem, Horchom in Wandererjem združil v Auto Union in začela se je nova zgodba, ki na koncu pripelje tudi do Ducatija in odličnih voznih lastnostih sodobnih Audijev.
Vabimo pa vas tudi na ogled video reportaže iz prve vožnje najnovejšega audija e-tron GT performance.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje