Nemci naj bi zdajšnji 3,2-litrski atmosferski motor zamenjali z dvolitrskim turbo motorjem, ki je že močno uveljavljen v drugih Volkswagnovih, Audijevih in Škodinih modelih.
Glavno vprašanje, na katerega še ni odgovora, je, ali bo imel avtomobil pogon na sprednji dve kolesi ali na vsa štiri. Obstoječi R32 dobro izkorišča pogon na vsa štiri kolesa, saj to pomeni boljšo vodljivost in vozne lastnosti, brez njega pa bi pri Volkswagnu prihranili pri teži, končni ceni in zahtevnosti izdelave.
Do 100 v petih sekundah
Končna hitrost najhitrejšega golfa naj bi bila omejena na 250 km/h, do 100 kilometrov na uro pa naj bi pospešil v petih sekundah. Na izbiro bosta ročni 6-stopenjski menjalnik in DSG-menjalnik z dvojno sklopko.
J. R.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje