Proces, s katerim želijo izkoristiti možnosti obeh omrežij in na ta način doseči pomembne sinergijske učinke, je naslednji korak za uvajanje učinkovitejše prodajne mreže in povečanje kakovosti pri uvajanju novih proizvodov, tako na področju rezervnih delov kot tudi storitev.
Nova prodajna struktura bo v vseh evropskih državah potekala pod na znamko Lancia, razen v Veliki Britaniji, kjer Lancia trenutno ni prisotna, zato se bo ohranila znamka Chrysler.
Povezava naj bi v novo distribucijsko mrežo prinesla nov zagon. V mreži bo do leta 2014 več kot 1.000 pooblačenih prodajalcev po vsej Evropi, s katerimi bodo sklenjene nove pogodbe.
Medtem je FGA Capital že prevzela financiranje storitev za vozila znamk Chrysler, Jeep in Dodge pri prodajalcih v Evropi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje