Sodeč po predstavitvah za medije na 62. mednarodnem avtomobilskem salonu, se tudi v krogih avtomobilskih proizvajalcev vse vrti okrog skrbi za okolje.
Skorajda vsaka medijska predstavitev se je namreč končala z besedami, da bodo "v prihodnosti razvijali okolju prijazne avtomobile, s čim manj emisijami". Ob tem je imel človek občutek, da so proizvajalci skorajda tekmovali, kdo bo v ozračje izpustil manj CO2-ja oziroma bo s svojim vozilom manj škodoval okolju.
Kljub temu pa je s tem (predvsem evropska) avtomobilska industrija naredila velik korak naprej, saj je znano, da so doslej le azijski proizvajalci (še posebej toyota) veliko vlagali v razvijanje t. i. hibridov in avtomobilov na električni pogon, medtem ko so se "Evropejci" osredotočali na funkcionalni vidik in na izboljševanje motorjev, ki jih poganjajo bencinski derivati.
Opazen napredek
Avtomobilska industrija se torej pridružuje Alu Goru in ostalim medijskim zvezdnikom v boju za lepšo prihodnost. A vendar je še ta pot vse prej kot lahka. Na svetu je namreč 600 milijonov avtomobilov, in če upoštevamo dejstvo, da je npr. Toyota v 10 letih prodala le milijon primerkov priusa (prodajno najuspešnejši hibrid, op. a.), potem smo še do tega, da bo na svetu večina avtomobilov okolju prijaznih, oddaljeni svetlobna leta.
Ob premisleku po predstavitvah novosti v avtomobilski industriji se mi je porodila misel, da se morebiti uresničujejo besede znanega francoskega pisatelja in novinarja Frederica Beigbederja, ki je leta 2003 na festivalu Magdalena v Mariboru izjavil, da če bi oglaševalci prepričali industrijske lobije, naj oglašujejo vse načine, kako rešiti naš planet, ga bodo tudi rešili! Zdi se, da je avtomobilska industrija naredila prvi korak v to smer.
Jernej Sobočan
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje