Poleg internega testiranja je pnevmatika uspešno opravila tudi vsa predpisana testiranja. Testi so dokazali, da ima nova pnevmatika v primerjavi z referenčno iz tradicionalnih materialov manjši kotalni upor, kar pomeni, da ima možnost omogočiti večji prihranek pri gorivu in zmanjšati ogljični odtis, so pojasnili iz gumarskega velikana.
Potem ko je lani Goodyear predstavil demonstracijsko pnevmatiko s 70-odstotno vsebnostjo trajnostnih materialov, jo namerava letos že ponuditi na trgu. V Goodyearju nameravajo do leta 2030 predstaviti pnevmatiko, 100-odstotno izdelano iz trajnostnih materialov. Kot pojasnjujejo, bo uvedba pnevmatike iz 90 odstotkov trajnostnih materialov na trg zahtevala nadaljnje sodelovanje z dobavno verigo, da bi zagotovili količine inovativnih materialov, potrebnih za proizvodnjo pnevmatik v velikem obsegu.
Demonstracijska pnevmatika v 12 različnih komponentah pnevmatike vsebuje 17 posebnih sestavin, od saj, do sojinega olja, silike, recikliranega poliestra iz odpadnih plastenk, žično jedro in jekleni kordi so uporabljeni za ojačitev strukture radialnih pnevmatik.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje