Čeprav gre v pomanjšani minibus nekoliko manj potnikov, pa zna tako kot izvirnik dobro pritegniti pozornost. Foto:
Čeprav gre v pomanjšani minibus nekoliko manj potnikov, pa zna tako kot izvirnik dobro pritegniti pozornost. Foto:

Jason Dyer iz podjetja Resto-Tec si je za osnovo sposodil skuter lambretta, za njegovo prikolico pa si je zamislil kar starejši model minibusa, ki ga je izdelal povsem sam s pomočjo ogrodja vozila za gokart.

Minibus s pravim imenom type 2 oziroma mark II, znan tudi kot "bully", velja skupaj s hroščem za najbolj ikonično vozilo nemškega proizvajalca. Čeprav je bil prvotno izdelan s ciljem, da bi ob nizki porabi oziroma učinkovitem motorju prevažal kar največ potnikov in prtljage, pa je postal najbolj priljubljen v 60. letih, ko so ga za svojega sprejele različne hipijevske skupine. Ob tem lahko omenim, da se je iz minibusa razvil tudi današnji transporter, v skoraj 60 letih pa so jih izdelali več kot 10 milijonov.

J. R.