Nemški avtomobilski proizvajalec iz Stuttgarta je limuzinsko različico nove serije E predstavil v Detroitu, na prvem večjem avtosalonu na evropskih tleh - v Ženevi - pa še kupejevsko različico.
Oblikovnim smernicam omenjenih izvedb sledi tudi karavanska. To je razvidno predvsem navzven, kjer podobnosti s "sorodnikoma" ne moremo spregledati. Tudi v notranjosti ni večjih sprememb. Novost 4,90 metra dolgega avtomobila so popolnoma zložljivi zadnji sedeži. Zadnja klop se namreč lahko zloži tako, da skupaj s prtljažnim prostorom tvori ravno dno s prostornino 1.950 litrov.
Ponudba motorjev že znana
Pri pregledu ponudbe agregatov ni presenečenj. Na voljo bodo štirje bencinski in prav toliko dizelskih motorjev. Ponudba bencinarjev se začne pri štirivaljnem motorju z oznako E200 CGI s 135 kilovati, nadaljuje z motorjem E250 CGI (4-valjni, 150 kW), nato je tu še šestvaljni motor E350 CGI, ki razvije 215 kW pri 365 Nm navora, vrh ponudbe pa je 5,5-litrski osemvaljnik z močjo 285 kilovatov (530 Nm navora).
Dizelsko ponudbo začenja 4-valjni turbo motor E200 CDI s 100 kilovati, E220 CDI jih razvije 125, E250 CDI je 4-valjni biturbo motor s 150 kilovati, najzmogljivejši dizel pa je turbo motor V6 E350 CDI s 170 kilovati in 540 Nm navora.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje