McLarnov MP4-12C je naslednik mercedes-benz SLR mclarna. Foto: McLaren
McLarnov MP4-12C je naslednik mercedes-benz SLR mclarna. Foto: McLaren
Mercedes-benz SLS AMG
Mercedes-benz SLS AMG je osnovan po legendarnemu modelu SL 300 gullwing. Foto: Mercedes-Benz
Audi R8 spyder
Audi R8 spyder bo imel vgrajen 5,2-litrski lamborghinijev motor. Foto: Audi

Prvi v vrsti je novi McLarnov lepotec, ki se imenuje MP4-12C. Gre za njihov prvi samostojni avtomobil po legendarnem mclarnu F1, Britanci pa ga navajajo kot svojega naslednika mercedes-benz SLR mclarna.

MP4-12C je delo Američana Franka Stephensona, ki se je med drugim podpisal tudi pod novega minija, BMW-ja X5, fiata 500 in številne maseratije in ferrarije. Superšportnik s čisto obliko in prilagodljivo aerodinamiko ima veliko zračnih rež, LED-luči, pohvali pa se lahko z vrati v "lambo" slogu. V notranjosti prevladuje 7-palčni multimedijski prikazovalnik in prestavni sistem pre-cog, ki se ga lahko upravlja s prestavnimi ročicami ob volanu, podobno kot to velja za dirkalnike formule 1. Kako pomemben je avtomobil za McLaren, priča tudi dejstvo, da ga je predstavil sam Ron Dennis - kaj je povedal, si lahko ogledate v priloženem videoposnetku ...

R8 brez strehe
Luč sveta so ugledale tudi uradne fotografije težko pričakovanega kabrioletnega modela audijevega R8, ki so mu dodali oznako spyder. Podrobnosti je malo, pričakuje pa se, da bodo vanj vgradili 5,2-litrski lamborghinijev motor s 386 kW (525 KM). Fotografije R8 spyderja z zaprto streho še ni, je pa znano, da ima vetrobransko steklo obdano v aluminij, stranska zajemalnika zraka s srebrnim pokrovom pa so zamenjali z režo z mrežico.

Naslednik SL 300 gullwing
Nemški Mercedes bo v Frankfurtu predstavil novega športnika z uradno oznako mercedes-benz SLS AMG, zasnovo zanj pa so črpali kar od legendarnega modela 300 SL gullwing z dvižnimi vrati. Pod pokrovom naj bi se skrival 6,3-litrski motor V8, opremljen s sedemstopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko, ki proizvede 414 kW (563 KM) moči in 650 Nm navora. Do 100 km/h naj bi potreboval 3,8 sekunde, končna hitrost pa znaša 317 km/h. Za zaviranje 1,7 tone težkega SLR-ja skrbijo karbonsko keramične zavore.

Proizvodnja naj bi se začela konec 2010, prodaja pa spomladi leto pozneje. Znana je že cena za nemški trg, ki znaša natančno 177.310 evrov.