Renault master je lepši, pravijo pri francoskem proizvajalcu. Foto: Renault
Renault master je lepši, pravijo pri francoskem proizvajalcu. Foto: Renault

Kot ugotavlja Janez Martinčič v tokratnih Avtomobilsko-prometnih minutah (APM), bi bil renault master lahko lastovka, ki naznanja pomlad na trgu gospodarskih vozil.

Po 12 letih od zadnje različice in po 30 letih obstoja je master večji, v 25 različnih izvedbah, prijaznejši do voznika ... V kabini pa je na voljo kar 150 litrov odlagalnih površin. Master si je prislužil nov agregat, sodoben 2,3-litski turbodiesel, ki ga bo mogoče dobiti s tremi različnimi izhodnimi močmi. Na voljo bodo tako različice s pogonom spredaj kot tudi zadaj.

APM lahko poslušate tukaj.

Dacia brez "black line" je pristnejša
Tu pa je še dacia sandero iz serije "black line". Ta deluje nekoliko pretenciozno, ugotavlja Martinčič. In kaj sploh je "black line"? Gre za nabirko najprestižnejših elementov, ki se jih da privijačiti na dacio - že tako najvišja, francosko govoreča oprema laureat, z ABS-om, servovolanom ter metaliziranim karoserijskim lakom, nekaj usnja in kakovostne zabavne elektronike. Serija je omejena, a kot ugotavlja Martinčič, je sandero brez "black line" pristnejši.