Bralce Avtomobilnosti smo povabili za volan enega najbolj legendarnih in dolgoživih modelov. Preizkušali so novi, hibridni honda civic, ki je hitrejši od civica pete genreracije ESi. Na stezi novomeškega letališča v Prečni smo novinca primerjali tudi s šestim civicom, ki je zaslovel s tehnologijo spremenljivega krmiljenja ventilov.
Objektivno lahko ocenimo, da so Hondini privrženci ljubitelji dobre tehnike, če drugega ne, še na nobenem dogodku nismo imeli toliko časa dvignjenih motornih pokrovov. Podrobno smo pregledali najnovejšo, 11. generacijo civica, ki je še naprej univerzalen, globalen model, ki želi biti praktičen, obenem pa ponuditi lahkotno vožnjo.
Le še hibrid
Ključna značilnost novega civica je, da je pri nas na voljo le s hibridnim pogonom. To je hibrid, ki si baterijo polni z dvolitrskim štirivaljnikom, za pogon pa vselej skrbi le elektromotor z močjo 135 kilovatov, kar z izjemo zvočne kulise prinaša vozno izkušnjo električnega vozila.
Novinec še naprej sledi zastavljeni oblikovni zasnovi, a je v primerjavi z neposrednimi predhodniki nekoliko bolj zadržan – kot bi želel ugajati širšemu krogu uporabnikov.
Vsak ima svoj okus, ampak na tokratnem testiranju nismo trčili samo mi, objektivni, in privrženci, ampak je nastal razkorak celo med ljubitelji civicov, konkretno med lastniki prejšnje generacije z globljim turbo zvokom, in privrženci klasičnih civicov, tistih, ki pojejo v visokih vrtljajih.
Novi hibridni civic se torej oglaša kot VTEC, ampak bistveno bolj tiho. Poglejte našo obširno videoreportažo z zabavnih testiranj.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje