Čeprav je uradno koncept, gre že za precej natančen približek avtomobila, ki bo prihodnje leto šel v serijsko proizvodnjo. Ob tem moramo reči, da se Japonci pri obliki tudi tokrat niso držali nazaj, saj novi civic type R močno izstopa, ne glede na to, iz katerega zornega kota ga pogledamo.
Ekstremen nad in pod kožo
Razširjeni blatniki, poudarjeni pragovi, 20-palčna platišča, ogromen zadnji spojler in kot pika na i še trojni zaključek izpušne cevi s sredinskim delom v redeči barvi. S tako ekstremnimi oblikovnimi potezami bo novi type R najverjetneje ljudi razdelil na tiste, ki ga bodo oboževali, in na tiste, ki ga bodo sovražili, prav gotovo pa nikogar ne bo pustil hladnega.
Tehnična plat za zdaj ostaja skrivnost. Znano je, da je Honda pri aktualni generaciji civica type R dvolitrski motor opremila s turbopuhalom in s tem prekinila tradicijo visoko vrtečih se atmosferskih strojev. Zato je jasno, da bo tudi novi model poganjal turbobencinar, pri čemer naj bi šlo za izboljšano različico aktualnega stroja. Torej lahko pričakujemo najmanj 228 kilovatov (310 KM) moči in 400 Nm navora, najverjetneje pa jih bo še kaj več, saj njegov (trenutno) najbolj popularen tekmec ford focus RS zmore kar 257 kilovatov (350 KM).
V Evropi bo japonska raketa na voljo v drugi polovici prihodnjega leta.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje