PETA je kratica za People for the Ethical Treatment of Animals (Ljudje za etično ravnanje z živalmi), ustanovili pa so jo leta 1980. Osnovno poslanstvo organizacije je boj proti krutemu ravnanju z živalmi.
Od holokavsta do ženske golote
V javnosti je vse skupaj naletelo na zelo negativen odziv, zato so pri PETI začeli drugačno oglaševanje, ki je ljudi po svetu precej bolj pritegnilo - z golimi ženskami. Ta preprosta rešitev je hitro izboljšala podobo, ki jo je organizacija uživala v svetovni javnosti.
V letih od začetka naprej se je v kampanjah zvrstilo kar nekaj svetovno znanih lepotic, ki so odvrgle svoje kose oblačil: Pamela Anderson, Alicia Silverstone, Jenna Jameson, Christina Applegate in Dita von Teese, če omenimo le nekatere. Sočne fotografije so najpogostjeje opremili s prepoznavnim sloganom "I'd rather go naked than wear fur" (Raje sem gola, kot da nosim krzno), nekajkrat pa so gola ženska telesa zagovarjala tudi vegetarijanstvo in zaščito živali.
Kritike so potihnile
Kampanje so dobile in imajo tudi nekatere nasprotnike, ki trdijo, da gre pri tem za izkoriščanje žensk in so slabega okusa, a še posebno na Zahodu, kjer se javna golota žensk vse manj problematizira, so bili oglasi dobro sprejeti in jih povsod prikazujejo neovirano.
V fotogaleriji si glejte še fotografije nekaterih drugih lepotic.
Jure Rejec
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje