V anketi, za katero Unilever poudarja, da ni znanstvena, so sodelovale ženske, ki na delovnem mestu doživljajo velik stres tudi z vidika oblačenja. Foto: EPA
V anketi, za katero Unilever poudarja, da ni znanstvena, so sodelovale ženske, ki na delovnem mestu doživljajo velik stres tudi z vidika oblačenja. Foto: EPA

Koliko so se ženske pripravljene žrtvovati za en kos oblačila, predvsem tistega z dizajnerskim podpisom, je raziskal ameriški kozmetični gigant Unilever. Rezultati ankete, v kateri je sodelovalo 1.000 žensk iz večjih ameriških mest, so dvignili veliko prahu, saj se je pokazalo, da ženske bolj uživajo v novi garderobi kot v spolnosti.

Za kos dizajnerskega oblačila so pripadnice nežnejšega spola pripravljene na povprečno 15 mesecev brez spolnega občevanja. Nekatere izmed intervjujank pa bi se v zameno za celotno garderobo odpovedale posteljnim dejavnostim tudi za tri leta. Kar 61 odstotkov žensk je izjavilo, da jim je mnogo težje, če izgubijo svoje priljubljen kos oblačila, kot če mesec dni ne spolno ne občujejo. Anketa kozmetičnega giganta Unilever je še pokazala, da so ženske v povprečju "v zvezi" z enim kosom oblačila dlje kot z moškim, veza z moškim je v povprečju trajala 11 let, medtem ko priljubljeni kos oblačila nosijo leto dlje.