O očitkih o umetnem napihovanju priljubljenosti skladbe Je Me Casse smo že poročali, zdaj pa je iz premierjevega kabineta prišla zahteva po reviziji.
Ta se bo začela 31. maja, če se bodo namigovanja o zlorabi proračuna, ki so vse glasnejša, izkazala za resnična, bi to lahko imelo tudi politične posledice ‒ pojavili so se že pozivi k odstopu ministra Carmela Abele, pod čigar pristojnost sodi delovanje PBS-ja. Negospodarno rabo javnega denarja kritiki sicer očitajo tudi malteški turistični zbornici, ki naj bi za promocijo Destinyjine pesmi porabila kar 350.000 evrov, poroča portal Esctoday.
Destiny je s svojo skladbo osvojila prvo mesto v predizboru, v finalu pa zasedla končno sedmo mesto.
Formula za evrovizijski uspeh
Nekdanji malteški predstavnik na Evroviziji Ludwig Galea, ki je na tem odru stal leta 2004, je kot prvi na družbenih omrežjih delil "formulo za evrovizijski uspeh". Kot je napisal v svoji primerjavi pesmi Je Me Casse in Walk on Water, s katero je državo leta 2016 zastopala Ira Losco, imata oba primera preveč skupnih točk, da bi lahko šlo za naključje.
Kot je navedel, je bila malteška skladba v obeh primerih na stavnicah na 7. oz. 8. mestu že pred objavo skladbe, ko so ju objavili, pa je Walk on Water takoj švignila na drugo mesto na stavnicah, letošnja Je Me Casse pa naravnost na prvo, kjer je vztrajala skoraj do finala – šele po prvih vajah so jo od tam izrinili poznejši zmagovalci, predstavniki Italije, in francoska šansonjerka Barbara Pravi.
Obe malteški pesmi sta nato v dveh mesecih po predvajanju dosegli zavidljivih osem milijonov ogledov na YouTubu, obe pesmi sta "prepričali" tudi nacionalne žirije, ki so jima namenile visoko število točk v finalu. A ko so se prišteli še glasovi telefonskega glasovanja, sta tako Ira Losco kot Destiny ostali z dolgimi nosovi: prva je v finalu dobila le 16, druga pa 46 točk.
Prodajanje utvare o zmagi
S primerjavo je Galea opozoril na milijone domnevnih gledalcev in oboževalcev, ki so med finalom očitno bodisi "izpuhteli v zrak" ali pa nikoli niso obstajali. Poleg tega pa so nekateri v ozadju, je namignil, porabili "smešno visoke zneske" za stave, ki so Malto uvrščale najvišje, za plačilo blogerjem in drugim vplivnežem, da so svoje sledilce opozarjali na Maltežanko, za generiranje klikov na YouTubu ...
"Osebno mi ta formula ni všeč, saj se tako zavajajo avtorji, cela država in predvsem izvajalec, ki tako dobijo napačen vtis glede potenciala in uspeha pesmi," je med drugim zapisal glasbenik. Podprl ga je tudi vidni predstavniki malteškega glasbenega prizorišča Jason Micallef, ki je vodja agencije za kulturo v Valleti in je potrdil, da gre za javno skrivnost: "Gre za skupino ljudi, ki Maltežanom leto za leto prodajajo iluzijo, da bomo zmagali," je bil jasen.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje