Na spletni strani Evrovizije so ob predstavitvi prvega uradnega vina evrovizijskega tekmovanja zapisali, da bo steklenice polnilo podjetje Invivo, na voljo pa bo v kratkem na mnogih trgovskih policah po vsej Evropi pa tudi v Avstraliji in Novi Zelandiji. Evrovizijski prošek se bo imenoval Invivo X Unity.
"Evrovizija je prava ikona, zato smo presrečni, da smo lahko del te zgodbe. Ni boljšega načina, kot da Unity (Enotnost) predstavimo na Evroviziji, ki jo spremlja na milijone oboževalcev po vsem svetu. Tudi sam sem si ta dogodek večkrat ogledal v živo in ostal sem brez besed zaradi strasti in predanosti vseh gledalcev na eni strani in izraznosti in raznolikosti nastopajočih na drugi," je dejal ustanovitelj podjetja Invivo Tim Lightburne. Podjetje bo del sredstev od prodaje vina namenilo dobrodelnim organizacijam, tudi Rdečemu križu.
Prosecco (slov. prosekar) bo tudi uradna pijača vseh treh evrovizijskih večerov. Izvršni direktor Evrovizije Martin Österdahl je dejal, da bodo tako nastopajoči kot oboževalci lahko dvignili kozarce in nazdravili eni največjih vrednot tekmovanja, to je enotnosti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje