Ker je povpraševanje za ogled tega največjega glasbenega tekmovanja v Evropi ogromno, bodo vstopnice prodajali v treh fazah. Skupno 100.000 vstopnic za različne prireditve v okviru Evrovizije, ki bo potekala od 19. do 23. maja 2015, bo od ponedeljka naprej mogoče kupiti neposredno pri dvorani Stadthalle ali pri posredniku Ö-Ticket. Rezervirane vstopnice bodo kupcem po pošti pošiljali šele od aprila dalje, da bi tako preprečili prodajo na črnem trgu.
Cena vstopnic znaša od 14 do 390 evrov, odvisno od sedeža in vrste glasbene prireditve. Razdeljene so v šest kategorij, od stojišč do sedišč, od kategorij A do D in zlate kategorije. Obiskovalci se bodo lahko poleg treh televizijskih šovov (dva polfinalna izbora in finale) udeležili tudi šestih ostalih šovov, kot so na primer polfinalni izbori za žirijo na predvečere televizijskih izborov ter popoldanski družinski šov.
Stadthalle sprejme 16.000 ljudi
Priprave na ta veliki glasbeni spektakel, ki bo potekal v dunajski dvorani Stadthalle, so že v polnem teku. Pavel Wrabetz, generalni direktor televizijske postaje ORF, je pohvalil sodelovanje z mestom Dunaj pri organizaciji tega velikega dogodka: "Ne gre samo za to, da je Stadthalle najboljša in najprimernejša dvorana v Avstriji, ampak igra pri tem pomembno vlogo več dejavnikov, kot so varnost, turistična infrastruktura in promet."
Dunajska dvorana Stadthalle je največji prireditveni prostor v Avstriji in ena od treh največjih prireditvenih prostorov v Evropi, saj lahko sprejme 16.000 obiskovalcev. Vsako leto se v njej zvrsti več kot 300 prireditev. Poleg tega je na Dunaju gostom na voljo več kot 60.000 hotelskih postelj v 428 različnih hotelih, od tega je 187 postelj v hotelih s štirimi ali petimi zvezdicami. Prednosti Dunaja so tudi odlična mreža javnega prevoza, direktne letalske povezave s 177 destinacij in 1.000 železniških povezav dnevno, so sporočili z Agencija za stike z mestom Dunaj Compress.
Ste iz pravega testa za prostovoljca?
Avstrijska televizija ORF išče tudi 800 prostovoljcev za spremljanje glasbenikov, mednarodnih delegacij iz 40 sodelujočih držav, več kot 1.500 novinarjev in članov Evropske radiotelevizijske unije (EBU). Pogoji za prijavo so tekoče znanje nemškega in angleškega jezika, polnoletnost ter odprta, ambiciozna in tolerantna osebnost.
Grafična podoba letošnjega izbora za pesem Evrovizije nadgrajuje slogan prireditve "Building Bridges" (Gradimo mostove), ki – tako kot zmagovalka preteklega leta, bradata avstrijska pevka Conchita Wurst – simbolizira medsebojno povezovanje in združevanje. Logotip s krogom in večbarvnim valom predstavlja združevanje in različnost, pisane barve pa odražajo individualizem in hkrati tudi raznolikost avtorjev, pesmi in občinstva.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje