Cvetličarno bo preplavila nostalgija. Foto: Tibor Golob
Cvetličarno bo preplavila nostalgija. Foto: Tibor Golob

Sebastian, Bepop in Game Over so že leta 2022 v Cvetličarni poskrbeli za potovanje v zlate čase slovenskega popa, 25. januarja pa se obeta nadgradnja tega dogodka, ki bo polna presenečenj. Eno izmed njih je to, da se bo po dolgih letih ponovno združila prvotna zasedba turneje Popstars, ki je pred časom obnorela Slovenijo. To pomeni, da se bo omenjenim izvajalcem pridružila še ena skupina – po več kot dveh desetletjih bodo javno na oder spet stopile tudi članice zasedbe Power Dancers. Te so sicer dolgo odsotnost prekinile že lani, ko so nastopile v oddaji Poglej in zadeni.

Power Dancers. Foto: Tibor Golob
Power Dancers. Foto: Tibor Golob

Res smo zelo uživale, videle smo, da se niso dobro odzvali zgolj ljudje v dvorani, ampak cela Slovenija,” so za MMC povedale Power Dancers in dodale, da pred januarskim nastopom niso živčne, saj so prav z nastopom v oddaji ugotovile, da jim gre nastopanje zelo dobro od rok. “Nič pritiska ni, samo uživanje. Zdi se, kot da vmes ne bi minilo nič časa,” so povedale in dodale, da je vse kot nekoč, vsega se spomnijo. To vključuje tudi pretekle koreografije.

To je neverjetno. Malo začneš, si pogledaš dva koraka, potem pa kar samo pride na plan,” so opisale Natka Geržina, Špela Tratnik Peklar, Cvetana Rozman in Sergeja Brdnik, ki jim ples v življenju predstavlja veliko, in pojasnile, da so si mišice preprosto zapomnile gibe, ker so vse tolikokrat preplesale. Same menijo, da tisto, kar pride iz srca in ni “narejeno”, traja. “Naši albumi so vedno izhajali iz nas, iz tistega, kar se nam je dogajalo,” so poudarile in pristavile, da se nikoli niso obremenjevale s tem, ali kdo nad tem, kar delajo, viha nos.

Točnih načrtov za prihodnost še ni

Z vrnitvijo pod žaromete so sicer odlašale toliko let, ker za to preprosto niso našle časa – v tem obdobju so bile namreč zelo zaposlene s starševstvom in lastnim poslom. Po njihovem mnenju je tako zdaj “pravi čas, da se spet združijo”. “Odlično je, da smo vsi spet skupaj, da gremo v dvorano, plešemo, treniramo in se z veseljem spominjamo starih časov,” so še delile članice, ki se novega podviga januarja že veselijo, predvsem pričakujejo obujanje veliko pozitivnih čustev, ki so jih vsi doživeli v preteklosti.

Družba spet skupaj. Foto: Tibor Golob
Družba spet skupaj. Foto: Tibor Golob

Mislim, da bomo 25. januarja uživale na odru, enako pa velja za občinstvo,” so še dejale glasbenice in plesalke, ki imajo tudi svoje plesne šole, v katerih, če si učenci želijo, učijo tudi plese svoje skupine. Trenutno se osredotočajo na veliki januarski dogodek, kjer bodo ponudile tudi posebne majčke, točnih načrtov za prihodnost nimajo, pustile se bodo presenetiti.

Usoda vseh se je prepletala s Power Dancers, Sebastian je bil predsednik kluba oboževalcev skupine

Vpliv Power Dancers se vidi tudi v trditvi preostalih nastopajočih na ponovni združitvi prvotne zasedbe turneje Popstars. Sebastian, skupina Bepop, ki jo trenutno sestavljajo Tinkara Fortuna, Ana Praznik in Alenka Husič in zasedbe Game Over, katere člani so Dennis, Mark in Steffanio, so namreč Power Dancers razglasili za skupnega imenovalca svojih karier. “Večina najverjetneje ne ve, a najprej sem bil njihov oboževalec, plesal sem v eni izmed njihovih plesnih šol, postal tudi predsednik njihovega kluba oboževalcev, kasneje pa ustanovil svojo plesno šolo,” je razkril Sebastian in dodal, da se je usoda prepletala tudi z drugimi – Steffanio se je spomnil na to, kako sta jo s kolegom Markom spoznala v oddaji Poglej in zadeni, ko sta še oba delovala v drugih zasedbah, tudi Fortuna si je z njo v mladosti delila oder. Natka je bila tudi v žiriji tekmovanja Popstars in delala v založbi Menart, ki je ponudila Game Over.

Zdaj, ko so še Powerke zraven, je to še dodatna pika na i in že med fotografiranjem so se pojavili lepi spomini,” je delil Dennis, ki je priznal, da je sicer pogrešal druženje v zaodrju z ljudmi, ki imajo podobne življenjske izkušnje. “Energija, ki se sproži, ko smo skupaj, je nekaj, česar se bomo po moje spomnili še pri 70 ali 80 letih pred nekim kaminom, ko bomo obujali spomine – to bo največ vredno,” je zagotovil Sebastian.

Game Over. Foto: Tibor Golob
Game Over. Foto: Tibor Golob

Popstars turneja jih je naučila organizacije, resnosti do dela in pomembnosti pristnosti: "Nobeden se 'ni nosil'."

Kot omenjeno, odkar je bila prvotna zasedba turneje skupaj pred občinstvom, mineva več kot 20 let, vseeno pa se obdobja Popstars sodelujoči še vedno spominjajo zelo živo. “Spomnim se, ko smo vadili za Popstars, ki je bila tako priljubljena skupina, da se nihče izmed sodelujočih ni smel pokazati nikjer, tudi v mestu ne, ker so bili tako oboževani, da bi lahko nastala težava,” je delila Natka, ki se spominja evforije, ki je bila posledica tega, kako hitro je slovensko občinstvo vzljubilo tudi skupino Bepop, ki je bila na istoimenskem tekmovanju izbrana leta 2002.

Takrat je bila to dejansko največja turneja v Sloveniji in v nas so bile uprte oči slovenske javnosti, tudi estrade. Čeprav smo bili še bolj kot ne najstniki, smo bili vrženi v zelo odrasli svet z veliko odgovornosti,” je za MMC delil Sebastian in dodal, da so se v prvi vrsti takrat naučili izjemne organizacije in resnosti pri delu. Ob tem je poudaril, da so ljudje na nastopih videli le pet odstotkov truda, 95 odstotkov njihovega življenja pa se je pravzaprav skrivalo na poti do odra – treningi, intervjuji, fotografiranja, ki so trajala dolgo v noč, čeprav so se morali zjutraj zgodaj zbuditi.

Neki življenjski nauk, ki sem ga dobila iz tekmovanja Popstars in turneje, je, da ima predvsem slovenski narod res rad pristnost, poljudnost med nastopajočimi. Mislim, da smo bili lep zgled, noben se ‘ni nosil’, vsi smo ostali prizemljeni. Se mi zdi, da nas je to še bolj izstrelilo med javno prepoznavne oz. zvezde,” je ugotavljala Tinkara iz Bepopa, ki je v tistem obdobju edina hodila še v službo. Medtem se Steffanio predvsem najbolj spominja lekcije: “Ne zamujaj.

Skupaj rastejo, dejstvo, da ljudje še vedno znajo besedila, se jim zdi fenomen

Bepop. Foto: Tibor Golob
Bepop. Foto: Tibor Golob

Po njegovih besedah so sicer drug drugega spodbujali k temu, da so še boljši. “Lepo je, če med svojimi glasbenimi kolegi prepoznaš neke dobre značilnosti in potem to v tebi spodbudi željo po tem, da bi tudi ti bil boljši človek. Lahko rečemo, da skupaj rastemo,” se je strinjala Praznik.

Pomemben dejavnik trenutnega ustvarjanja in nastopanja je po mnenju Sebastiana tudi sicer dejstvo, da so na tej točki kariere, ko se jim ni treba več dokazovati, ampak lahko samo uživajo. “Zdaj smo starejši, zrelejši, nekaj smo že prestali v življenju, kar nekaj otroških sanj smo že odkljukali,” je povedal in dodal, da znajo ceniti vse, kar so dosegli.

To, da znajo po toliko letih ljudje še vedno večino njihovih besedil do črke na pamet, se jim zdi noro, pravi fenomen. “Ko pojem svoje pesmi, je vedno, kot da bi prvič stal na odru. Kričanje in norenje pesem poneseta na čisto novem valu energije, kot da je skladba čisto sveža, nova. Ta občutek je fenomenalen, predvsem, ker ni samoumevno, da se slovenski izvajalec postavi na oder in kdaj ne poje, ker občinstvo vse ostalo poje z njim,” je priznal Sebastian in pripomnil, da se, čeprav so vedeli, da so v neverjetnem valu slovenske glasbe, verjetno nihče izmed njih med snemanjem teh pesmi ni zavedal razsežnosti teh in da bodo več kot 20 let kasneje z njimi spet stopili na oder in napolnili dvorano.

Sebastian je ob tem obljubil, da bo ta glasba v poslušalcih januarja prebudila čustva na čas, ko so bili še bolj neobremenjeni kot zdaj, ko so odrasli – želi si, da zavrtijo časovni stroj nazaj in morda celo pokličejo prijatelje, ki jih niso slišali že več let, a so v preteklosti skupaj poslušali te skladbe. “Ko si glasbenik in avtor ter izdaš pesem, ta ni več tvoja, ampak od ljudi. Imamo srečo, da se je naša glasba dotaknila določene generacije, ki jo je prenesla na mlajšo,” je poudaril Denis, ki je na koncertih, podobno kot Bepop, opazil različne generacije, tudi veliko število mladih, ki morda niso bili še niti rojeni, ko so skladbe prišle na glasbeno sceno.

Naša glasba je kot oldtimer

Sebastian. Foto: Tibor Golob
Sebastian. Foto: Tibor Golob

Dodal je, da so uspešni ne samo zaradi talenta, ampak predvsem zaradi tega, ker so jih ljudje vzeli za svoje. “Iz leta v leto opažam, da je vedno večje spoštovanje do naše glasbe. Tako kot oldtimerji – starejši je avtomobil, bolj cenjen je,” je dejal Steffanio, ki od aktualnih izvajalcev pogosto sliši, da so bili prav oni njihovi vzorniki in razlog, da so začeli nastopati.

Pri uspešnicah zadnjih deset let sicer opažam, da je glasba veliko bolj instantna. Pesem je uspešnica samo trenutno, hitro gre mimo ljudi in nima takega obstoja, kot ga je imela v tistem času glasba, katere del smo bili tudi mi,” meni Mark, ki je pristavil, da čeprav so njihovo glasbo nekoč označevali kot instantno, to po 22 letih še vedno pojejo, kar govori samo zase. “Je pa res, da je produkcija vse glasbe dandanes izjemna, je tudi bistveno večja kot v preteklosti. Katera od teh bo pa preživela preizkus časa, tako kot je naša, se bo pa vdelo čez 10 ali 20 let,” je še pristavil Sebastian.

Po mnenju Ane so se sicer nekoč morali veliko bolj potruditi, da so dosegli svoje oboževalce – dejansko so morali biti bolj prisotni na terenu. Danes po njenih besedah za to v veliki meri poskrbijo družbena omrežja, ki naj bi bila sicer nekakšen pogoj, da se sploh lahko odpraviš na teren. “Morda se nekateri tega dejstva otepajo, a če želiš biti prisoten na glasbeni sceni, se prebiti skozi poplavo talentov in ‘wannabejev’, moraš biti izjemno agresiven na družbenih omrežjih,” je še poudarila, Tinkara pa je tovrstni “agresivni marketing” oklicala za “nujno zlo”.