Mršnik je vsestranski ustvarjalec, ki je dalj časa igral v zasedbi pevke Tinkare Kovač, skoraj desetletje koncertiral s kolektivom Laibach in lani s svojo skupino Feliks Langus nastopil na Emi. Z njim smo se pogovarjali o novem projektu glasbene založbe Dallas Records. Zaupal nam je tudi nasvete za mlade glasbenike.
MME je virtualna znamka znotraj Dallasa, s katero označujejo poseben program trženja oziroma sodelovanja z glasbeniki različnih profilov. Namen MME-ja je sočasno spodbujanje razvoja glasbenikov in glasbenega posla, s skupnim ciljem – doseči čim boljši ekonomsko-kreativen rezultat.
Želijo izvajalca in avtorja v enem
"Usmerili smo se v iskanje mlajših glasbenikov oziroma glasbenih skupin, ki obetajo kot izvajalci in avtorji hkrati ter so dobri instrumentalisti, vokalisti in performerji," je povedal Mršnik in dodal: "Taka celota odraža sliko iskrenih ustvarjalcev, ki imajo dolgoročno perspektivo."
"Zainteresirani smo za glasbenike, za katere se velikokrat reče, da so neuveljavljeni, čeprav to morda ni najbolj ustrezen izraz. Tudi ti glasbeniki so znani znotraj določenih krogov poslušalcev, vendar niso del popularne glasbe," je razložil idejni vodja projekta MME.
"To so entuziasti, delavni in pridni. Ustvarjajo zelo zanimive stvari, ampak njihovo sporočilo ne pride do širšega kroga ljudi. Jaz menim, da so to glasbeniki, ki si zaslužijo več pozornosti in ki tudi s tržnega pogleda za založbo predstavljajo izziv." S takšnimi glasbeniki bodo poskusili delo razviti do te mere, da se bo nekega dne pokazalo v dobičku.
Nasveti glasbenikom
Matej mladim glasbenikom svetuje, naj se ne obremenjujejo s tem, kako prodreti na sceno: "Osredotočijo naj se na ustvarjanje, na glasbo, in naj izkoristijo vsako priložnost, ko vidijo, da bi nekomu lahko pokazali svoje delo." Svoje delo lahko predstavijo tudi v sklopu MME, vabi Mršnik.
Resničnostnim oddajam, v katerih iščejo nadarjene glasbenike, ni preveč naklonjen, saj je ustvarjalcem oddaje bolj pomembna gledanost kot dejanska nadarjenost, meni. "Cilj take oddaje ni iskanje talenta, ampak narediti oddajo zanimivo. Gre pa hkrati tudi za odlično priložnost, kjer se lahko predstaviš, se promoviraš," pravi Mršnik in pri tem opozarja, da je treba paziti, saj si lahko v taki oddaji prikazan precej drugače, kot bi si sam želel.
Kaj pa bi svetoval glasbenikom, ki so pri nas že znani širši množici in želijo uspeti tudi v tujini? "Pojdite v tujino," ponuja preprost nasvet. Čeprav priznava, da slovenske skupine v tujini težko uspejo, tudi zato ker prihajajo iz manjše dežele in precej zaprtega kulturnega prostora.
Eskobars, Kill Kenny in Puppetz
Koncertna dejavnost znamke MME se začenja v ljubljanskem Orto baru, kjer bodo 19. aprila nastopile tri rokovske skupine - Eskobars, Kill Kenny in Puppetz. Koncertu v sklopu Ortofesta bo sledilo še več nastopov različnih mladih skupin in veliko nove glasbe, je za konec obljubil Mršnik.
Več v priloženem videu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje