Čeprav obstaja prepričanje, da instantna ponudba glasbe na pretočnih mestih, kot je iTunes, prinaša največ dobička, se poslušalci glasbe še vedno zatekajo k starim navadam in kupujejo fizične izvode svojih najljubših albumov. Leta 2017 so tako prihodki iz prodaje digitalnih albumov prinesli dobro milijardo evrov glasbeni industriji, medtem ko je na račun prodaje fizičnih albumov v blagajno steklo 1,16 milijard. Nazadnje je bila prodaja fizičnih izvodov večja od digitalnih leta 2011.
Pravi "junaki" fizične prodaje so vinilne plošče. Njihova prodaja se je v primerjavi z letom 2016 povečala za deset odstotkov. Po drugi strani je prodaja zgoščenk padla za šest odstotkov v primerjavi z letom prej. Skrb vzbujajoče pa so številke v prodaji digitalne glasbe - prodaja digitalnih skladb je padla za 25 odstotkov, medtem ko je prodaja digitalnih albumov padla za 24 odstotkov v primerjavi z letom 2016.
Kot poroča spletna stran Loudwire je delni razlog za to padec digitalnih prenosov, medtem ko glasbena industrija kopiči denar na račun pretočnih glasbenih vsebin (oziroma 'streaminga'). Lani je tako v blagajno steklo okoli 5,6 milijarde evrov, leta 2014 pa približno 3,5 milijarde evrov. Lani so nakupi pretočnih glasbenih vsebin glasbeni industriji prinesle 65 odstotkov celega prihodka.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje