
Številne restavracije so bile zaradi novega koronavirusa primorane zapreti svoja vrata, enako je ukazala tudi vlada v Hanoju in Hošiminhu v Vietnamu, pa vendarle imajo posamezne prodajalne hrane še vedno odprta vrata. Eden izmed teh je tudi kuharski mojster Hoanga Thung, ki je med svetovno pandemijo izumil nenavaden hamburger. Z zelenim čajem obarvano testo, ki s svojo obliko spominja na mikroskopske slike virusa, je z dodatkom drugih sestavin burgerja poimenoval koronaburger.
"Ko pojemo zeleni burger, imamo občutek, da premagujemo virus," med obiskom prodajalne pojasni 66-letni Dang Dinh Čuj. "Tak način razmišljanja širi pozitivno energijo," pojasnjuje Thung, ki dnevno proda približno 50 novih burgerjev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje