Po meri ustvarjeno kavo bodo stregli ekskluzivno na vseh poletih Alaska Airlinesa, gre pa za prvo tako ponudbo kakega večjega letalskega prevoznika, poroča CNN.
Okus in voh sta čuta, ki sta neločljivo povezana, človeški občutek za voh pa se v zraku občutno spremeni. Hrana in pijača imata na letalih drugačen okus, ker pritisk v potniški kabini zniža raven kisika v krvi, kar zmanjša sposobnost olfaktornih receptorjev (beri: sposobnost vohanja). Na nos močno vpliva tudi izjemno suh zrak v kabini, kjer je vlažnost nižja od tiste v Sahari.
Da bi se borili proti tem učinkom, so se pri Alaska Airlinesu obrnili na pražarno iz Portlanda Stumptown in vzeli za osnovo njihovo srednje praženo mešanico Holler Mountain, nato pa vanjo dodali močnejše note z okusom po sladkornih penicah, rjavem maslu in karameli, pa tudi “delikatne note" olj agrumov in češnje. Posledično so kavne note bolj kompleksne, če se ta zaužije v zraku.
Kavo so razvijali leto dni, pri tem pa preizkusili 20 različnih različic, da bi našli "najboljšo kombinacijo".
Pomeni pa partnerstvo s Stumptownom konec desetletja dolge naveze Alaska Airlinesa s Starbucksom, ki ima, tako kot omenjena letalska družba, sedež v Seattlu. Z Alaske so sporočili, da so “hvaležni našim prijateljem v Starbucksu in ponosni, da smo vrsto let stregli na naših poletih njihovo kavo".
“Letalska kava je za številne potnike slaba šala," je za CNN povedal Edward Russell, urednik biltena Airline Weekly. “Zato skušajo letalske družbe pogosto dvigniti raven z najrazličnejšimi mednarodnimi kavnimi znamkami; kljub temu pa je večina možnosti na krovu letal povprečna.”
Ob tem je dodal, da dvomi, da bo Alaska Airlines s po meri narejeno kavo privabil nove stranke, da pa naveza s Stumptownom obeta predvsem krepitev posla na pacifiškem severozahodu. Zlasti, ker jim v tistem delu ZDA kava veliko pomeni.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje